شناسهٔ خبر: 65742506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایگاه‌های جمعیت هلال احمر بوشهر آماده خدمت به مسافران نوروزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: امدادگران این جمعیت با برپایی ۲۷ پایگاه آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

صاحب‌خبر -

پایگاه‌های جمعیت هلال احمر بوشهر آماده خدمت به مسافران نوروزی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احسان ایزدپناه در نشست با خبرنگاران افزود: از این شمار ۱۷ پایگاه ثابت و ۱۰ پایگاه سیار است که در حوزه امداد و نجات به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: حوزه جوانان جمعیت هلال احمر نیز ۱۰ پایگاه ثابت و ۷ پایگاه سیار در ورودی شهر‌ها دارد که کار‌های فرهنگی و اجتماعی و خدمات‌رسانی به مسافران را انجام می‌دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در ادامه به موضوع کمک به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان هم اشاره کرد و گفت: با کمک خیران ۳۰ تن اقلام غذایی، امدادی و اسکان موقت از استان بوشهر برای سیل‌زدگان این استان ارسال شد.

وی اضافه کرد: برای آمادگی نیرو‌های هلال احمر امسال در هر شهرستان استان ۴ رزمایش برگزار شد که تمرین آمادگی زلزله و اسکان اضطراری از جمله این رزمایش‌ها بود.

ایزدپناه نداشتن شعبه هلال احمر در شهرستان عسلویه با وجود فعالیت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را از مشکلات این جمعیت دانست و افزود: در شهرستان عسلویه فقط یک دفتر نمایندگی هلال احمر وجود دارد و در صورت نیاز از پایگاه کنگان نیز استفاده می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همچنین به تعطیلی پایگاه امداد ساحلی گناوه اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم زیاد مسافران در تعطیلات نوروز، به‌صورت موقت اتاق پیش ساخته‌ای را برای دفتر امداد ساحلی راه‌اندازی کردیم.

 

<div id="video-display-embed-code_10914298"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4183918/10914298?width=620&height=350"></script></div>

نظر شما