شناسهٔ خبر: 67048711 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

این محیط‌بان از مرگ حتمی نجات یافت+جزئیات حادثه

مهر : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اعلام کرد که محیط‌بان حادثه‌دیده در استان بوشهر نجات یافته است.

صاحب‌خبر -

احسان ایزدپناه اظهار کرد: در پی سقوط یک محیط‌بان در منطقه صعب‌العبور کوهستانی بیرمی، پیگیری برای اعزام بالگرد به این منطقه انجام و تیم امداد کوهستان پایگاه خاییز تنگستان نیز اعزام شد.

خبر مرتبط
وقوع حادثه خونین برای یک کوهنورد ۴۵ ساله

جسد کوهنورد ۴۵ ساله به دلیل سقوط از ارتفاع در منطقه شش‌کلان سراب ایوان توسط نجاتگران هلال احمر و با کمک نیروهای مردمی به پایین کوه منتقل شد.

وی اضافه کرد: با حضور به موقع بالگرد در موقعیت مد نظر محیط‌بان حادثه دیده به مرکز درمانی اعزام شد و از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: این محیط بان از چند ناحیه دچار سانحه شده بود که نجات‌گران پایگاه کوهستان جمعیت هلال احمر پس از دسترسی به مصدوم، اقدامات اولیه امدادی و تثبیت‌های پزشکی را برای انتقال او انجام دادند.

وی یادآور شد: محیط بان مصدوم توسط تیم امداد کوهستان پایگاه خاییز شهرستان تنگستان و بوسیله امداد هوایی به فرودگاه شهدای بوشهر انتقال یافت و تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ شد.

ایزدپناه با اشاره به برخورد خودرو سواری سمند با کامیون در محور تنگستان به دشتی افزود: در این حادثه متأسفانه سه نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر به شدت مصدوم شدند.

نظر شما