شناسهٔ خبر: 67030923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری ورکشاپ صنایع دستی در اردبیل

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ورکشاپ صنایع دستی در راستای گرامیداشت این حوزه با ارزش در اردبیل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

توحید دلاور قوام بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته صنایع‌دستی در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: ورکشاپ صنایع دستی در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی در اردبیل برگزار خواهد شد.

او به آغاز اجرای برنامه‌های هفته صنایع دستی از ۲۰ خرداد ماه اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری بازارچه و نمایشگاه صنایع‌دستی در صحن قیزیل‌باشلار مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی از جمله برنامه‌های مهم ما در طول این هفته خواهد بود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: دیدار هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی با امام جمعه و استاندار اردبیل نیز یکی از برنامه‌های هفته صنایع‌دستی است که می‌تواند در انعکاس اهمیت این حوزه مؤثر باشد.

 دلاورقوام ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی برای شاغلین صنایع‌دستی، دیدار با پیشکسوتان و نامگذاری میدان صنایع‌دستی شهر ملی گلیم در نمین نیز از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته صنایع‌دستی است.

او خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در این هفته مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و برخی از صنعتگران و فعالان حوزه صنایع‌دستی با حضور در برنامه‌های تلویزیونی به تبیین اهمیت صنایع‌دستی خواهند پرداخت.

نظر شما