شناسهٔ خبر: 66984362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

در نشستی با حضور سرپرست استانداری و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی؛

روند بهسازی آزادراه تبریز-زنجان بررسی شد

روند بهسازی آزادراه تبریز- زنجان در نشستی با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و مدیرعامل شرکت پیمانکار طرح بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  استان درنشست بررسی بهسازی آزادراه تبریز-زنجان گفت: امسال روند بهسازی آزادراه تبریز- زنجان پس از سفر وزیر راه وشهرسازی در قالب ۴ قطعه شروع شده و عملیات کاملا فعال است. 

علیزاده افزود: برای اجرای قطعات باقی‌مانده، مناقصه با برآورد ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است و قرار است اعتبار مذکور صرف بهسازی حدود ۸۰ کیلومتر از این مسیر شود. 

در نشست مدیرعامل شرکت پیمانکار طرح بهسازی آزادراه تبریز- زنجان هم گزارشی از روند کار و موانع و مشکلات موجود در اجرای این طرح ارائه کرد

در ادامه تراب محمدی ؛ سرپرست استانداری آذربایجان شرقی  با اشاره به افتتاح این آزادراه در سال ۱۳۸۵، گفت: تا سال جاری اقدام قابل توجهی برای بهسازی این آزادراه انجام نشده بود که این امر نارضایتی مردم را در پی داشته است. 

وی با بیان اینکه در راستای پیگیری مطالبات مردمی، این موضوع یکی از مصوبات سفر استانی دولت سیزدهم به آذربایجان شرقی بود، گفت: با پیگیری‌های مجموعه استانداری در سفر رئیس‌جمهور شهید به استان،   ۳۰۰ میلیارد تومان به این امر اختصاص یافت. 

محمدی افزود: پس از سفر وزیر راه و شهرسازی در اردیبهشت امسال، ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای این امر تصویب شد تا عملیات اجرایی هرچه سریع‌تر انجام شود. 

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی بر اهتمام و جدیت اداره کل راهداری استان و پیمانکار طرح بر شتاب‌بخشی به عملیات اجرایی این طرح تاکید کرد.

نظر شما