شناسهٔ خبر: 67276630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۰ هزار کارت ملی برای متقاضیان شرکت در انتخابات خراسان‌شمالی صادر شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: ۱۰ هزار و ۲۰۰ کارت ملی هوشمند در استان آماده تحویل به متقاضیان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است.

صاحب‌خبر -

علی زاهدی‌نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: کارت ملی هوشمند صادر شده در ادارات و دفاتر پیشخوان آماده تحویل به متقاضیان است و افراد پیش از انتخابات نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

وی افزود: پیامک صدور و تحویل کارت به متقاضیان ارسال شده و امید می رود با در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوی با مراجعه به هر مکانی که درخواست داده اند کارت ملی هوشمند خود را از آن مکان دریافت کنند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی اضافه کرد: کارت ملی هوشمند تعدادی از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیز صادر شده است و به ادارت مربوطه توصیه شده با مددجویان خود ارتباط و هر چه سریع تر برای دریافت کارت خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: توصیه می شود افرادی که تاکنون کارت ملی هوشمند خود را دریافت نکرده اند امور مربوط به ثبت نام و دریافت را به روزهای آخر موکول نکنند.

زاهدی نیا در خصوص تحویل شناسنامه به متقاضیان نیز گفت: سعی کردیم با توجه به اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری صدور شناسنامه ها در کمترین زمان و با سرعت بیشتر انجام شود.

وی تاکید کرد: تمام اداره های ثبت احوال شهرستان های خراسان شمالی در عصر روز پنجشنبه هفته آینده دایر است و همچنین روز جمعه جهت ارائه خدمات بهتر فعالیت خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است که ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

براساس آخرین برآوردهای جمعیتی در استان ۴۹۷ هزار و ۳۰۹ نفر از جمعیت را مردان و ۴۹۲ هزار و ۵۲۳ نفر را زنان تشکیل می دهند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار می شود.

نظر شما