شناسهٔ خبر: 66979737 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتخابات شرکت کرد

19 دی آنلاین: محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم امروز می خواهند که راه شهیدان رجایی و رئیسی ادامه یابد.

صاحب‌خبر -

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه محسن منصوری برای ثبت‌نام در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

اسماعیلی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در حادثه بالگرد گفت: آیت‌الله رئیسی زمینه‌ساز و علمدار مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله استقرار کامل دولت اسلامی بود. 

وی افزود: او پرچمدار تحول و تغییرات در الگوری اداره کشور شد. تغییرات اساسی در آستان قدس و بازسازی چهره قوه قضاییه و دمیدن روح خدمتگزاری شبانه روزی در دولت نمونه‌ای از فعالیت‌های او بود . 

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدرقه بی‌نظیر مردم ایران در سعادت ایشان مهر تاییدی بود که نشان داد مردم خادم را تشخیص داده و می‌خواهند این مسیر ادامه یابد. این خواست ملت است و مردم نمی‌خواهند جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد. 

اسماعیلی گفت: مردم نمی‌خواهند به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگران پایمال شود و مسئولان دولتی از جنس تنبلی و اشرافیت داشته باشند. مردم نمی‌خواهند مافیای واردات کارخانه‌های را متوقف کند و بلکه مردم می‌خواهند راه رجایی و رییسی ادامه یابد. 

وی اظهار داشت: مردم مدیریت انقلابی و دیپلماسی عزتمندانه را می‌خواهند نه دیپلماسی التماسی؛ مردم رئیس جمهوری میخواهند که امتداد دولت آیت‌الله شهید باشد. 

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: امید محرومان نباید ناامید شود؛ همه این بایدها و نبایدها بسته به تصمیم بزرگ مردم ایران است. امروز با عزم راسخ ناشی از همراهی با بزرگمرد تاریخ ایران و برای تداوم خیرات و برکات این فصل نو به میدان آمدم تا دوره زیبای کامیابی‌های مردم ایران تداوم یابد. 

اسماعیلی بیان کرد: باید پویایی سیاست خارجی ادامه یابد و کشور به کانون اقتصاد و صنعت منطقه تبدیل شود و طرح‌های عمرانی به نتیجه رسیده و نظام سلامت سامان یابد و عدالت در جای جای کشور جاری شود. 

وی گفت: شعار دولت چهاردهم «خدمت ادامه دارد»، است. ما از سید ابراهیم رئیسی تلاش و حرکت و کار شبانه روزی را یاد گرفتیم. 

اسماعیلی خاطر نشان کرد: بنده به عنوان نماینده جمعی از همکاران رییس‌جمهور شهید که به جای صرف شعار و برنامه، کارنامه خدمت دارد این پرچم را بر دوش گرفتم.

نظر شما