شناسهٔ خبر: 66978315 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزیر ارشاد در انتخابات ثبت‌نام کرد

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرد.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و میثم نیلی برادر داماد شهید رئیسی، او را در ستاد انتخابات همراهی کردند.

 مردم امتداد دولت رئیسی را می‌خواهند/ خدمت ادامه دارد

اسماعیلی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: آیت‌الله رئیسی زمینه ساز، علمدار مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله استقرار حکومت اسلامی و پرچم‌دار تحول و امور اجرایی کشور شد.

وی افزود: تغییرات اجرایی در آستان قدس و تحول در قوه قضاییه و خدمتگزاری در دولت نمونه‌ای از کارآمدی و کفایت آیت‌الله شهید ما است.

اسماعیلی اظهار کرد: بدرقه و تشییع چند میلیونی مهر تاییدی بود از اینکه خادم را از غیرخادم تشخیص می‌دهند. 

وی بیان کرد: مردم نمی‌خواهند جریان حاکمیت دوگانه راه بیافتد. مردم نمی‌خواهند به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگر پایمال شود و مسئولان اشرافی باشند.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مردم نمی‌خواهند چرخه واردات ادامه یابد، بلکه می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه یابد. مردم دیپلماسی مقاومت می‌خواهند نه دیپلماسی التماسی.

اسماعیلی با بیان اینکه مردم امتداد دولت رئیسی را می‌خواهند، اظهار کرد: امید مستضعفان نباید به ناامیدی تبدیل شود. 

وی اظهار کرد: امروز با عزمی راسخ ناشی از بزرگمرد تاریخ ایران و با هدف تداوم خیرات و برکات این فصل نو و حامیان سید محرومان به میدان آمدم تا دوره کامیابی مردم ایران تداوم یابد و کشور به کانون صنعت و عمران منطقه تبدیل شود و نظام جامع سلامت سامان یابد و عدالت جاری شود.

اسماعیلی گفت: شعار محوری بنده این است: خدمت ادامه دارد.  شاید اقتضای مصلحت اندیشی سکوت و انفعال بود، اما از رئیسی تلاش، جهاد و کار شبانه‌روزی را یاد گرفتیم.  به عنوان همراه رئیس جمهور شهید به جای صرف برنامه، کارنامه خدمت دارم.

نظر شما