شناسهٔ خبر: 66979098 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

اسماعیلی: مردم نمی‌خواهند مسئولان دولتی از جنس تنبلی و اشرافیت داشته باشند

ایسنا : اسماعیلی با بیان اینکه باید پویایی سیاست خارجی ادامه یابد، تصریح کرد: باید کشور به کانون اقتصاد و صنعت منطقه تبدیل شود و طرح‌های عمرانی به نتیجه برسد و نظام سلامت سامان یابد و عدالت در جای جای کشور جاری شود.

صاحب‌خبر -

 محمدمهدی اسماعیلی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور با گرامیداشت یاد رئیس‌جمهوری شهید و همراهانش، اظهار کرد: مردم نمی‌خواهند دوباره جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد و دوباره به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگران و مردم پایمال شود. مردم نمی‌خواهند دوباره مافیای واردات چرخ کارخانه‌ها متوقف شود.


وی افزود: مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه پیدا کند. مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که تداوم‌بخش دولت آیت‌الله رئیسی باشد.
اسماعیلی با بیان اینکه شهید رئیسی زمینه‌ساز و علمدار مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله استقرار کامل دولت اسلامی بود، اظهار کرد: او پرچمدار تحول و تغییرات در الگوی اداره کشور شد. تغییرات اساسی در آستان قدس و بازسازی چهره قوه قضاییه و دمیدن روح خدمتگزاری شبانه‌روزی در دولت نمونه‌ای از فعالیت‌های او بود.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: بدرقه بی‌نظیر مردم ایران در شهادت ایشان مهر تاییدی بود که نشان داد مردم خادم را تشخیص داده و می‌خواهند این مسیر ادامه یابد. مردم نمی‌خواهند مسئولان دولتی از جنس تنبلی و اشرافیت داشته باشند.

وی اظهار کرد: مردم مدیریت انقلابی و دیپلماسی عزت‌مندانه را می‌خواهند، نه دیپلماسی التماسی. امید محرومان نباید ناامید شود؛ همه این بایدها و نبایدها بسته به تصمیم بزرگ مردم ایران است. امروز با عزم راسخ ناشی از همراهی با بزرگمرد تاریخ ایران و برای تداوم خیرات و برکات این فصل نو به میدان آمدم تا دوره زیبای کامیابی‌های مردم ایران تداوم یابد.

اسماعیلی با بیان اینکه باید پویایی سیاست خارجی ادامه یابد، تصریح کرد: باید کشور به کانون اقتصاد و صنعت منطقه تبدیل شود و طرح‌های عمرانی به نتیجه برسد و نظام سلامت سامان یابد و عدالت در جای جای کشور جاری شود. شعار محوری ما «خدمت ادامه دارد»، است. ما از سیدابراهیم رئیسی تلاش و حرکت و کار شبانه‌روزی را یاد گرفتیم.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: من به‌عنوان نماینده جمعی از همکاران رئیس‌جمهور شهید که به جای صرف شعار و برنامه، کارنامه خدمت دارد این پرچم را به دوش گرفتم.

 

نظر شما