شناسهٔ خبر: 66979198 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

اشتیاق بهارستانی‌ها برای حضور در پاستور

«مسعود پزشکیان» داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، پس از ثبت نام، در جمع خبرنگاران گفت: « برای ایجاد مشارکت پرشور وارد این صحنه از رقابت شدم. مشکل این است که آنچه سیاست‌های کلی رهبری است را کنار می‌گذاریم و فقط حرف‌های خودمان را مطرح می‌کنیم. به دنبال اجرایی کردن اهداف سیاست‌های کلی رهبری هستیم.»

صاحب‌خبر -

اشتیاق بهارستانی‌ها برای حضور در پاستور

 سومین روز ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران بر خلاف روز دوم که با حضور علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همان لحظات ابتدایی آغاز ثبت با هیجان آغاز شده بود با آرامش کامل آغاز شده و با گذشت دقایقی از آغاز رسمی شروع ثبت نام هنوز داوطلبی برای ثبت نام وارد ستاد انتخابات کشور نشده است. اما زمان زیادی در روز سوم برای داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد تا با رساندن خود به میدان فاطمی فرآیند ثبت نام خود را آغاز کنند. مرحله ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۸ دوشنبه ۱۴ خرداد ماه ادامه خواهد یافت. فرآیند انتخابات ریاست جمهوری به فرمان وزیر کشور از ۶ خردادماه آغاز و اولین جلسه هیات‌های اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، صبح روز دوشنبه ۷ خرداد ماه به ریاست «احمد وحیدی» وزیر کشور تشکیل شد. وزیر کشور ۹ خرداد، اعضای ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را منصوب کرد. لازم به ذکر است که تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از ۲۳ خردادماه آغاز می‌شود و تا ۷ تیرماه ادامه خواهد داشت، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود. در ادامه این گزارش به نفراتی که برای ثبت نام آمدند و حواشی ثبت‌نام‌ها اشاره خواهیم کرد. باتوجه به نفراتی که روز گذشته ثبت نام کردند باید بگوییم که مجلسی‌ها پیش‌تاز ثبت نام بودند.

زاکانی: قرار است نگذاریم جریان تحریف را دوباره حاکم کنند


«علیرضا زاکانی»، شهردار تهران پس از ثبت نام با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: «قرار نیست از درد مردم بی‌خبر باشیم؛ قرار نیست از آمدن میان مردم واهمه داشته باشیم و سختی‌ها فقط برای قشر خاصی از مردم باشد. قرار است با برنامه و کارنامه برای پیشرفت ایران عزیز با محوریت عدالت با رفع فساد و تبعیض تا آخر، پای مردم بمانم. قرار است نگذاریم جریان تحریف را دوباره حاکم کنند و کتاب تاریخ را «برنامه تحول» جا زنند.»

حقانیان: با تصمیم شخصی آمدم


«وحید حقانیان»، معاون اجرایی دفتر مقام معظم رهبری بعد از ثبت نام و در جمع خبرنگاران گفت: «امروز بنا دارم در معرض و منظر شما مردم فهیم باشم و از بطن هفتم نظام به پوسته ظاهری گذر کنم. شرایط ایران و جهان را در این مقطع خاص تاریخی مهم می‌دانم و به همین دلیل با تصمیم شخصی خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران معرفی می‌کنم. گذر این مرحله تاریخی و نظم نوین جهانی با توجه به منافع کشورها نیازمند بهره گیری از خرد جمعی حضور گسترده مردم و استفاده از توانایی‌های مادی و معنوی کشور است. ایران امروز نیازمند بهره‌گیری از هنر مدیریت برای بکارگیری همه مدیران، مردم و صاحبنظران کشور است.»

پزشکیان: برای ایجاد مشارکت پُر شور وارد این صحنه از رقابت شدم


«مسعود پزشکیان» داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، پس از ثبت نام، در جمع خبرنگاران گفت: « برای ایجاد مشارکت پرشور وارد این صحنه از رقابت شدم. مشکل این است که آنچه سیاست‌های کلی رهبری است را کنار می‌گذاریم و فقط حرف‌های خودمان را مطرح می‌کنیم. به دنبال اجرایی کردن اهداف سیاست‌های کلی رهبری هستیم.»

رسولی‌نژاد: شعار تبلیغاتی اینجانب دولت خوب اقتصاد خوب است


«سید احمد رسولی نژاد» معاون وزیر دولت نهم و دهم با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. او گفت: اینجانب اگر چه عضو کوچکی از جبهه‌ی بزرگ انقلاب هستم لیکن روش و منش بنده در تمامی مسئولیت‌ها از جمله چهار دوره نمایندگی مجلس به ویژه در آخرین دوره (یعنی دوره یازدهم)، استقلال در تصمیم و عمل بوده است.

ثبت‌نام «ده‌مرده» در انتخابات ریاست‌جمهوری


«حبیب الله دهمرده» نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس یازدهم، با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. دهمرده پس از ثبت‌نام، با حضور در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه حزب و گروهی ندارم اظهار کرد: معتقدم برای مردان بزرگ بن بستی وجود ندارد چراکه یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت. داشتن نان بدون داشتن امنیت بی‌معنا است.

میرتاج‌الدینی نام نویسی کرد


نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و معاون پارلمانی رئیس دولت دهم، حوالی ساعت ۱۶:۳۰ برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد وزارت کشور شد. «سید محمدرضا میرتاج‌الدینی» نماینده ادوار مجلس تا دقایقی دیگر برای ثبت‌نام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، وارد ستاد انتخابات وزارت کشور خواهد شد. میرتاج‌الدینی اکنون در خیابان «شهدای گمنام» به انتظار نشسته است.

زهره الهیان داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری شد


زهره الهیان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد. او عصر روز شنبه با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کرد. وی نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه سوابق خود دارد.

فداحسین مالکی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری شد


فداحسین مالکی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد. فداحسین مالکی نماینده سابق مجلس بعد از ظهر شنبه – ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ – با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

 

منبع:آرمان امروز

نظر شما