شناسهٔ خبر: 66974376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تامین ۲.۸ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در منطقه کشتارگاه‌ ارومیه 

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۲.۸ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در منطقه کشتارگاه ارومیه تامین شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری آذربایجان‌غربی که به ریاست استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: اراضی تامین شده برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری از جمله محل‌های ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمانی، خدماتی و اداری پیش‌بینی شده است.
 
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌ها و اراضی موجود در منطقه کشتارگاه ارومیه از اولویت‌های ما بوده تا اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در  این منطقه به سرعت اجرایی گردد.
 
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در این منطقه توسعه رفاه اجتماعی را در بخش‌های آموزشی، فرهنگی و خدماتی شاهد خواهیم بود.
 
عطائی تاکید کرد: رویکردهای بازآفرینی شهری با هدف توزیع عادلانه و توسعه استاندارد خدمات و سرانه‌های شهری و به منظور بهبود محلات هدف بازآفرینی شهری استان تعیین شده است.
 
وی اضافه کرد: مساله محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار بسیار جدی و حائز اهمیت است و طرح‌های بازآفرینی شهری زمینه ساز توسعه این مناطق است.
 
گفتنی است در ادامه این جلسه طرح‌های بازآفرینی شهری در منطقه بادکی ارومیه و شهرستان‌های مهاباد و پیرانشهر بررسی شد.

نظر شما