شناسهٔ خبر: 67963431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر:

آگاهی بخشی و امیدآفرینی دو راهبرد اصلی گروه رسانه‌ای مهر است

بندرعباس- مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر با بیان کلید واژه‌های پر تکرار رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین گفت: آگاهی بخشی و امیدآفرینی دو راهبرد اصلی گروه رسانه‌ای مهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی رحمتی سه شنبه شب در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان هرمزگان اظهار کرد: طی سالیان گذشته واژه جهاد تبیین در محافل بسیاری تکرار شده است و تبدیل به کلان واژه‌ای کلیشه‌ای شده است.

وی افزود: اولین کلید واژه پرتکرار مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین، آگاهی بخشی است و دومین کلید واژه پرتکرار نیز امید آفرینی است که این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند و گروه رسانه‌ای مهر تلاش خود را معطوف به تحقق این دو مهم در جامعه کرده است.

مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر عنوان کرد: اولین گام برای رسانه‌ها در کشور باید حرکت به سمت افزایش سطح آگاهی آحاد جامعه باشد از طرفی تلاش ما بر این است که بتوانیم روایت اول را در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی در اختیار داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز خیلی‌ها مخصوصاً کسانی که سابقه کار رسانه‌ای دارند در حال تحریف روایت اول در حوزه اطلاع‌رسانی هستند از این رو رسانه‌ها باید با همگرایی جلوی چنین جریاناتی بایستند.

رحمتی بیان کرد: گروه رسانه‌ای مهر به اینکه بتواند با پایگاه‌های خبری استانی تعامل داشته باشد افتخار می‌کند و منعی هم در این حوزه وجود ندارد.

وی افزود: اولویت گروه رسانه‌ای مهر فرهنگ است از این رو تلاش داریم به مهجور بودن مفاخر استان در سطح ملی پایان دهیم.

مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر تاکید کرد: معتقدم رسانه قادر است حل مسئله کند و ثانیاً حل مسئله را جزو اولویت‌های مهر می‌دانیم اما باید سطح در برگیری آن را نیز در نظر بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: موضوع شهروند خبرنگار برای ما بسیار دارای اهمیت است ضمن اینکه تربیت روزنامه نگار و خبرنگار با کیفیت را نیز ضرورت می‌دانیم که باید این مهم از استان‌ها آغاز شود و خوشبختانه این پتانسیل در استان‌ها وجود دارد.

نظر شما