شناسهٔ خبر: 67963752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مجموعه انتظامی کشور با جهش بزرگ به سمت پلیس تراز انقلاب قدم بردارند

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، گفت: مجموعه انتظامی باید با یک جهش بزرگی به سمت پلیس تراز انقلاب ،آگاه، متدین، هوشیار وانقلابی قدم بردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در همایش سراسری بازرسی کل انتظامی، بیان داشت: در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و شهدای حماسه خونین کربلا و روزهای اسارت آل الله هستیم اولاً این ایام را خدمت همه شما برادران عزیز خودم تعزیت عرض میکنم و ثانیاً از خدای متعال مسئلت می‌کنم همه ما را در زمره ی محبان و شیعیان واقعی و عزاداران آن حضرت ثبت و ضبط نماید تا بتوانیم بهره ‌کافی را از این ایام و ماه توسل و تعزیه برای سیدالشهداء ببریم.

این مقام مسئول در ادامه با قدردانی از فرمانده کل انتظامی بابت تعیین بجا و شایسته موضوع تعمیق و ترویج فرهنگ قرآن و نهج البلاغه در صدر اولویت های انتظامی کشور، تاکید کرد: این رویکرد و اولویت انتظامی کشور است و همگان بایستی برای تحقق آن تلاش نمایند.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور با تاکید بر اینکه دانش میراث گرانبهاست و در انتظامی کشور باید توجه بیشتری به ارتقاء آن صورت گیرد، گفت: یکی از نیاز های جدی امروز که من با مطالعات دقیق و میدانی به عنوان یک چالش جدی انتظامی می دانم این است که انتظامی به یک جهش علمی نیازمند است و مجموعه انتظامی باید یک جهش بزرگی به سمت پلیس تراز انقلاب ،آگاه، متدین، هوشیار وانقلابی قدم بردارند.

این مقام انتظامی افزود: ما باید علم مراوده و معاشرت با مردم، علم بکارگیری فناوری های نوین، علم کارآمد کردن و بهینه سازی امکانات و نیروی انسانی، علم به کارگیری از استعدادها و توانایی ها ، علم بالا بردن بهره وری و بهره دهی، علم برخورد با زیردستان و فرادستان را بیاموزیم و آن را برای رسیدن به اهداف بکار گیریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی تاکید داشت:ساعاتی از شبانه‌روز را صرفاً به فکر کردن اختصاص دهید، به اهداف و برنامه‌ها و راه‌های رسیدن به آنها فکر کنید، کتاب زیاد بخوانید و از تجربیات مشابه برای مقایسه و الگوسازی استفاده کنید

وی افزود: مدیرانی که اهل فکر و اندیشه اند، دارای خلاقیت و تفکر راهبردی هستند، مدیران خلاق و دارای تفکر راهبردی می توانند سازمانها را در رسیدن به اهداف و برنامه ها رهنمون سازند.

این مقام مسئول به کارکنان بازرسی کل انتظامی، سفارش کرد: جامعه بازرسین باید مثل جامعه روحانیت از معنویت برخوردار باشد اگر از معنویت برخوردار بود از سر تا ذیل را معنوی می‌کند، خداوند را شاهد می گیرم اگر معنویت و این مکتبی بودن را از نیروهای مسلح بگیرند از درون تهی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی تصریح کرد: همه می‌دانند سیاست بنده و معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان عقیدتی سیاسی، دست گیری است نه مچ گیری، باید هدف نظارت را ارتقا جایگاه پلیس و کارآمدی آن بدانیم تا بتوانیم انتظامی در تراز انقلاب داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در خاتمه خطاب به بازرسان و کارکنان معاونت نظارت و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی توصیه کرد: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) یک جمله راهبردی در دیدار اخیر خود با نمایندگان مجلس فرمودند که "هدف از نظارت و بازرسی، ارتقا کارآمدی است" این راهبرد اساسی باید همواره نصب العین کار شما باشد.

انتهای پیام/

نظر شما