شناسهٔ خبر: 68526345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه اهواز:

مردم در استانی که ۱۰ سد دارد نباید دغدغه آب داشته باشند

اهواز - امام جمعه اهواز گفت: وضعیت آب در برخی مناطق استان خوب است ولی مردم در استانی که ۱۰ سد دارد نباید دغدغه آب داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز گفت: وضعیت آب خوزستان در برخی مناطق خوب است ولی در برخی مناطق ضعیف است. در استان خوزستان ۱۰ سد پرآب داریم و مردم نباید نباید دغدغه آب داشته باشند.

وی با تبریک ایام آغاز امامت حضرت امام زمان (عج) افزود: منتظران امام زمان (عج) باید ویژگی‌هایی مانند شناخت و معرفت نسبت به ایشان، معرفت نسبت به اهداف و آثار و دلبستگی به این اهداف، امیدوار بودن به اینکه این اهداف محقق می‌شوند و صبر را داشته باشند.

خطیب جمعه اهواز بر ضرورت تسهیل ازدواج جوانان از جمله اعطای وام ازدواج و ودیعه مسکن توسط مسئولان و کمک افراد خیر به جوانان در امر ازدواج تاکید کرد و ادامه داد: طبق روایات، حیا و امانت‌داری و راست گویی سه شاخصه مهم برای انتخاب شریک زندگی است. البته این شاخصه‌ها در دیگر اشخاص هم مهم است؛ در نظام اسلامی، مسئول هم دروغ نمی‌گوید و با حیا و امانت‌دار است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت: از دولت عراق، حشدالشعبی و همه مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران که در برگزاری ایام عزاداری اربعین حسینی کمک کردند تشکر می‌کنیم و حلول ربیع الاول را تبریک می‌گوئیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه و فلسطین عنوان کرد: مسأله فلسطین فراموش نشود و هفته آینده راهپیمایی در راستای محکومیت این جنایت‌ها برگزار می‌شود.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: حجاب یکی از عوامل امنیت زن و حفظ خانواده است بنابراین باید نسبت به حجاب زن مراقبت ویژه‌ای شود. امروزه زن باحجاب می‌تواند در بهترین عرصه‌ها نقش‌آفرینی کند و نمونه آن مدال‌آوران ورزشکار است. کسانی هستند که با غرض و عمد مسأله پوشش را زیر سوال می‌برند، تذکر لسانی در این خصوص باید تکلیف شود و مسئولان هم نسبت به جامعه و به ویژه ادارات تکلیف دارند و باید به وظایف خود عمل کنند.

نظر شما