شناسهٔ خبر: 67963259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده مرزبانی فراجا:

مجموعه انتظامی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کند

سنندج_فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مجموعه انتظامی همواره از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امنیت جامعه دفاع و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا گودرزی شامگاه سه شنبه با حضور در انتظامی استان کردستان با قدردانی از اقدامات خوب انتظامی و مرزبانی استان، بیان کرد: هم‌افزایی و همکاری خوبی در انتظامی و مرزبانی استان وجود دارد که این نشان از مدیریت خوب است و پلیس با اشرافیت موضوعات را رصد و اقدام می‌کند.

وی افزود: اشرافیت خوبی در مأموریت‌ها وجود دارد که این مهم با اقدام عملیاتی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه اقدامات در خصوص امنیت و آسایش شهروندان در اولویت است، گفت: مجموعه پلیس از مرزها تا داخل شهر با تلاش شبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کنند که این مایه افتخار است.

سردار گودرزی افزود: استفاده از تجارب و ارائه راهکارهای علمی با آموزش مستمر به مهارت برای کارکنان تبدیل شده است و از این ظرفیت‌های خوب در جهت اقتدار بهره گیری می‌شود.

این مقام فراجا تصریح کرد: مرزداران غیور کردستان با همکاری مجموعه انتظامی همواره از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امنیت جامعه دفاع و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

مجاهدت‌های شبانه‌روزی انتظامی کردستان قابل تقدیر است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء نیز در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی استان کردستان گفت: قدردان خدمات و مجاهدت‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی و مرزبانی استان کردستان هستیم.

مجموعه انتظامی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کند

سردار علی شادمانی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی پیشرفت‌های حیرت آوری داشتیم، خاطر نشان کرد: باید بدانیم که در شرایطی که دشمن از همه توان خود برای مقابله با ما استفاده کرده ما مقاومت و ایستادگی داریم و قطعاً با هدایت‌های داعیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بصیرت مردم انقلابی نقشه‌های شوم دشمنان ناکام خواهد ماند.

سردار شادمانی با بیان اینکه ما امروز شاهد هسته‌های مقاومتی هستیم که برای دفاع از اسلام در برابر کفر مردانه ایستاده‌اند، افزود: ۷۰ سال پیش رژیم غاصب اسرائیل با هدف حذف فلسطین و سیادت بر جهان وارد منطقه غرب آسیا شد اما بعد از انقلاب اسلامی و تبیین حقایق فلسطین توسط امام (ره)، واقعیت‌ها مشخص و مقاومت شکل گرفت.

وی اضافه کرد: شاید اگر میلیاردها دلار هزینه می‌کردیم نمی‌توانستیم حقانیت اسلام را این طور در دنیا بشناسانیم، آنها که غرب را مظهر دموکراسی معرفی می‌کردند امروز به نام جنایت‌کار جنگی، کودک‌کش و فاسدترین حکومت در دادگاه‌ها به خباثت و جنایت آن رسیدگی می‌کنند و نزد افکار عمومی جهان متهم و محکوم هستند که این هم معجزه بزرگ عملیات طوفان‌الاقصی بود که توسط مجاهدین و جبهه مقاومت رقم خورد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه؛ ما به دنبال آرمان‌های پیامبران هستیم تصریح کرد: دشمنان بودجه زیادی برای مقابله با ما هزینه کرده و به جایی نرسیده و باید خشمگین باشد و با این طینت و جلوه پلید دشمن باید همیشه دشمن را مقابل خود ببینیم و آمادگی کامل داشته باشیم.

نظر شما