شناسهٔ خبر: 66996445 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تامين 2.8 هکتار زمين براي اجراي طرح‌هاي بازآفريني شهري در منطقه کشتارگاه‌ اروميه

صاحب‌خبر -
تامين 2.8 هکتار زمين براي اجراي طرح‌هاي بازآفريني شهري در منطقه کشتارگاه‌ اروميه
خبرگزاری آریا - سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: 2.8 هکتار زمین برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در منطقه کشتارگاه ارومیه تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری آریا (آذربایجان غربی)، رسول عطائی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری آذربایجان‌غربی که به ریاست استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: اراضی تامین شده برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری از جمله محل‌های ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمانی، خدماتی و اداری پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌ها و اراضی موجود در منطقه کشتارگاه ارومیه از اولویت‌های ما بوده تا اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در این منطقه به سرعت اجرایی شود.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در این منطقه توسعه رفاه اجتماعی را در بخش‌های آموزشی، فرهنگی و خدماتی شاهد خواهیم بود.
عطائی تاکید کرد: رویکردهای بازآفرینی شهری با هدف توزیع عادلانه و توسعه استاندارد خدمات و سرانه‌های شهری و به منظور بهبود محلات هدف بازآفرینی شهری استان تعیین شده است.
وی اضافه کرد: مساله محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار بسیار جدی و حائز اهمیت است و طرح‌های بازآفرینی شهری زمینه ساز توسعه این مناطق است.
گفتنی است در ادامه این جلسه طرح‌های بازآفرینی شهری در منطقه بادکی ارومیه و شهرستان‌های مهاباد و پیرانشهر بررسی شد.
استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه، گفت: فرمانداران باید گروه‌های رصد و پایش لحظه‌ای از روند اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در سطح شهرستان‌های آذربایجان‌غربی را تشکیل دهند.
محمد صادق معتمدیان افزود: تشکیل گروه‌های رصد و پایش در سطح شهرستان‌ها منجر می‌شود تا طرح‌های بازآفرینی شهری به صورت دقیق کنترل و با سرعت اجرایی شوند.
وی بیان کرد: موانع اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در سطح شهرستان‌ها احصا گردد تا رفع موانع انجام گیرد.
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پیگیر طرح‌های بازآفرینی شهری مربوط به اداره کل خود را انجام دهند و گزارشات را به صورت دقیق رصد کنند.
معتمدیان بیان کرد: طرح‌های بازآفرینی شهری باید با جدیت دنبال شوند و اهتمام بر اجرای دقیق این طرح‌ها جزو اولویت‌ها است.

نظر شما