شناسهٔ خبر: 67313048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار آذربایجان‌غربی:

محرومیت‌زدایی و عدالت محوری؛دغدغه‌ رئیس جمهور شهید بود

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی از جمله گازکشی، تامین آب شرب، توسعه زیرساخت‌ها و احداث راه، برای عدالت محوری و محرومیت زدایی در مناطق محروم استان انجام شده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم یکی از مهمترین دغدغه‌های رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی بود، گفت: در دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف از جمله گازکشی، تامین آب شرب، توسعه زیرساخت‌ها و احداث راه، در راستای عدالت محوری و محرومیت زدایی در مناطق محروم استان صورت گرفته است.

محمدصادق معتمدیان امروز در دیدار با دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، افزود: حضور در بین مردم، عدالت محوری، توجه به مناطق محروم و مرزی و توجه به نظرات کارشناسی، از جمله ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود.

وی همچنین اتمام پروژه‌های سخت‌افزاری احیای دریاچه ارومیه در استان را از جمله مهمترین اقدامات دولت سیزدهم عنوان کرده و اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، احیای دریاچه ارومیه بود که با نگاه ویژه ایشان و تامین اعتبارات لازم، تمامی پروژه‌های سخت‌افزاری آذربایجان غربی در حوزه احیای دریاچه به اتمام رسید.

استاندار آذربایجان غربی اعزام زائرین اربعین حسینی از مرز تمرچین را نیز یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت در حوزه فرهنگ و اجتماعی عنوان کرده و افزود: با بازگشایی مرز تمرچین، بسیاری از علاقمندان به زیارت اربعین حسینی توانستند از این مرز به کربلای معلی اعزام شوند و استقبال اهل سنت از زائران اربعین حسینی، نشانه دلدادگی مردم استان به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

معتمدیان در پایان دیپلماسی منطقه‌ای را از دیگر دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در آذربایجان غربی دانسته و خاطرنشان کرد: برگزاری نشست استانداران مرزی ترکیه با آذربایجان غربی و همچنین نشست  استانداران هم مرز جمهوری اسلامی ایران با شمال عراق در این راستا بوده و دستاوردهای مهمی در حوزه تجارت بین الملل به همراه داشته است.

نظر شما