شناسهٔ خبر: 66970716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مردمی بودن کمیته امداد از ویژگی بارز این نهاد است

اقتصاد ایران: اراک- استاندار مرکزی گفت: مردمی بودن کمیته امداد از ویژگی بارز این نهاد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و امام راحل اظهار کرد: شهید رئیسی در کار خود تعطیلی نداشت و این حتی در سفرهای استانی ایشان مشهود بود.

وی افزود: مردم حامی آقای رئیسی بودند و این مردم هستند که با حضور در انتخابات پیش رو تصمیم می‌گیرند این مسیر ادامه داشته باشد یا به اتمام برسد.
استاندار مرکزی گفت: به طور حتم، دشمن نسبت به وحدت مردم برای تشییع آیت الله رئیسی کینه گرفته و تلاش می‌کنند میان مردم تفرقه بیندازند که باید نسبت به این مهم هوشیار بود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: دولت سیزدهم لغو برنامه ۲۰۳۰ را ابلاغ کرد و تمام شوراهای عالی کشور که در دوره‌های قبل تعطیل بود فعال شد، دولت سیزدهم توجه جدی برای پیشبرد امور داشت.

مخلص‌الائمه افزود: بارها نیز در استان مرکزی اعلام شده که مدیری که نتواند به تبعیت از آقای رئیسی کار کند و تعطیلی داشته باشد، خائن به مردم و راه آینده و دولت است.

وی تصریح کرد: در این فرآیند یکی از سازمان‌هایی که عملکرد مناسبی داشت و نگاه محرومیت زدایی سید محرومان را همراهی کرد، کمیته امداد امام خمینی بود.

استاندار مرکزی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان و در سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد.

مخلص‌الائمه گفت: رویکرد کمیته امداد یک هدف عالی منطبق با انبیا و انقلاب اسلامی مبنی بر محرومیت زدایی است و اساس شکل گیری نظام جمهوری اسلامی اجرا و توسعه است.

مخلص‌الائمه گفت: کمیته امداد تنها سازمانی است که به نام حضرت امام راحل است و این ویژگی نهاد مردمی را منحصر به فرد کرده است‌.

وی افزود: مردمی بودن و مردم پایه بودن همچنین دیوان سالار نبودن آن از دیگر ویژگی‌های کمیته امداد محسوب می‌شود و این مهم مورد توجه ویژه باشد که رمز موفقیت نهادهایی که امام راحل برای مقابله با دوره پهلوی تأسیس کرده‌اند، دیوان سالار نبودن آنها است.

پرداخت تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان کمیته امداد لحاظ شود

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در استان مرکزی ۳۵ واحد مسکونی برای مددجویان در دلیجان، ۳۶ واحد واحد خمین و ۴۲ واحد مسکونی در ساوه نیمه کاره مانده و علیرغم کمک خیرین اما از ۲ سال گذشته هماهنگی با بانک‌ها دچار مشکل شده است.

محمد جلالی افزود: انتظار است که پرداخت تسهیلات بنیاد مسکن برای این مددجویان لحاظ شود از این رو باید تلاش کرد این مشکل در اسرع وقت حل شود.

نظر شما