شناسهٔ خبر: 66968955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

استاندار مرکزی:

رمز توفیق کمیته امداد مردم پایه بودن آن است

حوزه/ استاندار مرکزی تصریح کرد: رمز توفیق کمیته امداد امام(ره)، مردمی بودن و مردم پایه بودن آن در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به این که دولت سیزدهم در عرصه های مختلف به خصوص بحث خدمت رسانی و محرومیت زدایی منشأ آثار و برکات بسیاری بدوه است، اظهار داشت: بارها در استان مرکزی اعلام شده که مدیری که نتواند به تبعیت از آقای رئیسی کار کند و تعطیلی داشته باشد، خائن به مردم و راه آینده و دولت است.

وی افزود: در این فرآیند یکی از سازمان‌هایی که عملکرد مناسبی داشت و نگاه محرومیت زدایی سید محرومان را همراهی کرد، کمیته امداد امام خمینی(ره) بود.

استاندار مرکزی همچنین بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان و در سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد.

وی اضافه کرد: رویکرد کمیته امداد یک هدف عالی منطبق با انبیا و انقلاب اسلامی مبنی بر محرومیت زدایی است و اساس شکل گیری نظام جمهوری اسلامی اجرا و توسعه است.

مخلص الائمه همچنین گفت: مردمی بودن و مردم پایه بودن همچنین دیوان سالار نبودن آن از دیگر ویژگی‌های کمیته امداد محسوب می‌شود و این مهم مورد توجه ویژه باشد که رمز موفقیت نهادهایی که امام راحل برای مقابله با دوره پهلوی تأسیس کرده‌اند، دیوان سالار نبودن آنها است.

نظر شما