شناسهٔ خبر: 66969257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار مرکزی خبر داد

اعطای ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان مرکزی

استاندار مرکزی از اعطای ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط کمیته امداد در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص الائمه پیش از ظهر امروز _شنبه دوازدهم خرداد_ در آئین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اظهار کرد: این نهاد تنها سازمانی است که به نام امام راحل است و بر این اساس مردمی بودن و مردم محور بودن، دیوان سالار نبودن از جمله ویژگی‌های این نهاد مقدس است.

وی افزود: یکی از سازمان‌هایی که همواره در کنار دولت قرار دارد و نگاه محرومیت زدایی سید محرومان را دنبال می‌کرد کمیته امداد بود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: همراهی کمیته امداد با دولت در برنامه‌های محرومیت‌زدایی و توانمندسازی محرومین بسیار خوب است.

مخلص الائمه افزود: رئیس جمهور شهید تعطیلی و توقف نداشت و سفرهای استانی ایشان همیشگی و مستمر بود به لطف خدا همه اینها توسط مردم درک شد و بدرقه ایشان در چند استان نشان از این داشت که مردم خادم خود را شناخته‌اند.

وی ادامه داد: این واقعه اگر قرار شود جبران شود باید توسط مردم صورت پذیرد و در پای صندوق‌های رأی نقش آفرینی کنند.

استاندار مرکزی گفت: شهید رئیسی در زمان تولیت آستان قدس و ریاست قوه قضائیه مورد تمجید رهبر انقلاب قرار گرفت و حضور در دولت که گام‌های بلندی برای حل مسائل کشور پس از ۱۰ سال تعطیلی به تعبیر مقام معظم رهبری در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی از دیگر اقدامات این شهید بزرگوار بود.

مخلص الائمه اظهار کرد: اگر در نقاطی هنوز ضعف باقی مانده حاصل عملکرد ضعیف ما مسئولان دولت است، بارها اعلام کردیم در استان مرکزی مدیری که نتواند به پیروی از رئیس‌جمهور تعطیلی نداشته باشد، خائن به مردم، کشور و دولت خدمتگزار و مردمی است.

وی تاکید کرد: در این فرایند یکی از سازمان‌ها و نهادهایی که به خوبی این اقدام رئیس‌جمهور را انجام داد، نهاد مقدس و مردم محور کمیته امداد بود که در راستای محرومیت زدایی و توانمندسازی فعالیت‌های چشمگیری از خود نشان داد.

استاندار مرکزی از اعطای ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط کمیته امداد در این استان خبر داد.

مخلص‌الائمه افزود: نرخ بیکاری در کل کشور کاهش داشته این در حالیست که نرخ بیکاری در استان به هفت درصد و کمترین سطح رسیده است و حتی در برخی شهرها که طی سال‌های گذشته بیکاری موج می‌زد شاهد هستیم این نرخ به صفر رسیده است.

وی ادامه داد: علاوه بر اشتغال به ارزش افزوده بالا نیاز داریم این در حالی است که به جرئت می‌توان گفت پنج هزار ساعت کار قالی‌بافی ارزشی بالاتر از یک ساعت کار صنعتی دارد.

استاندار مرکزی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) یک هدف عالی در راستای محرومیت زدایی و سه ویژگی منحصر به فرد دارد.

به گزارش ایمنا، در پایان این آئین از زحمات مجید مؤمنی که به مقام بازنشستگی نائل آمد قدردانی و سید مهدی عبادی به عنوان مدیر کلی کمیته امداد استان مرکزی معرفی شد.

نظر شما