شناسهٔ خبر: 66967660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تعامل ميان شهرداری خرم آباد، اداره كل ورزش و جوانان و دستگاه های مرتبط می تواند موجب توسعه ورزش همگانی و قهرمانی شود

رئیس سازمان فرهنگی وورزشی شهرداری خرم آباد گفت:  اداره کل ورزش وجوانان ٬دستگاه های متناظر با ورزش و هیئت های ورزشی می توانند در کنار مجموعه مدیریت شهری جهت توسعه ورزش همگانی استان در جامعه گام های مؤثری بردارند. رئیس سازمان فرهنگی وورزشی شهرداری خرم آباد گفت:  اداره کل ورزش وجوانان ٬دستگاه های متناظر با ورزش و هیئت های ورزشی می توانند در کنار مجموعه مدیریت شهری جهت توسعه ورزش همگانی استان در جامعه گام های مؤثری بردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری  برنا از لرستان ؛ اسفندیار علی زاده  در اولین جلسه کمیته‌ی ورزش و سلامت مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که با حضور نمایندگان اداره ورزش و جوانان لرستان، معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان، هیأت همگانی استان و شهرستان ، سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری، کارشناسان ورزشی، چند تن از ورزشی‌نویسان در سالن اجتماعات شورای شهر خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: سازمان فرهنگی و ورزشی  شهرداری خرم  آباد در دو مقوله فرهنگ و ورزش همواره یاریگیر دستگاه های متناظر بوده وعلیرغم محدودیت های منابع مالی در بسیاری از رشته های ورزشی در ابعاد ورزش همگانی ٬ قهرمانی وعمرانی  یاریگر ورزش استان است.  

رئیس سازمان فرهنگی وورزشی شهرداری خرم آبادبا قدر دانی از دکتر امرایی رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در نگاه ویژه علمی و عملی به ورزش در ابعاد مختلف و به خصوص ورزش همگانی وسلامت جامعه ابراز امیدواری کرد با برگزاری جلسات متعدد وحضور کارشناسان خبره ورزش استان شاهد توسعه ورشد ورزش در کلیه ابعاد باشیم .

 وی افزود : هیئت های ورزشی می توانند در کنار مجموعه مدیریت شهری جهت توسعه ورزشهای همگانی در جامعه گام های مؤثری بردارند و مشارکت حداکثری مردم بسوی ورزش عمومی را فراهم آورند.

رئیس سازمان فرهنگی وورزشی شهرداری خرم آباد  به تقویت ورزش های همگانی که منشأ ارتقاء نشاط اجتماعی و ترویج ورزش حرفه‌ی اشاره و خاطرنشان ساخت: حمایت و تقویت از ورزشهای محلات علاوه بر تامین سلامتی و ارتقاء نشاط اجتماعی زمینه ساز شناسایی و شکوفایی استعدادها و کمک به ترویج ورزش حرفه ی و کسب افتخار در سطوح ملی و بین المللی را فراهم می سازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تأثیر مدیریت شهری بر توسعه ورزش همگانی اشاره و یادآور شد:مجموعه مدیریت شهری  در مسائل فرهنگی - اجتماعی،پیشگیری از آسیبهای اجتماعی،فضای ورزشی و گسترش فرهنگ ورزشی که میتواند ایجاد فراغت سالم و ترویج سبک زندگی سالم را همراه داشته باشد مسؤولیت خطیری دارد که بر همین اساس شهرداری در جهت گیری وظیفه خود که ترویج ورزش همگانی است می تواند گام بردارد واین خود زمینه مناسبی برای توسعه ورزش قهرمانی خواهد بود.

 اسفندیار علیزاده اذعان داشت:کسی منکر کاستی های موجود در زمینه ورزش نیست اما با تداوم یافتن جلسات مذکور و تدابیر اندیشیده شده از جانب شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری به یاری خدا در سال پیشرو شاهد تحولات بزرگی در زمینه ورزش های همگانی بصورت عدالت محوری در سطح شهر خواهیم بود

انتهای پیام

خبرنگار:امیر محمود داودی نژاد

نظر شما