شناسهٔ خبر: 67334744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس اتاق اصناف پردیس: بیش از ۱۳هزار واحد صنفی درسطح شهرستان فعال هستند

پردیس- ایرنا- رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس گفت: ۱۳ هزار و ۳۰۰ واحد صنفی و صنعتی درسطح شهرستان فعال هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی فرخی روز یکشنبه درحاشیه برگزاری آیین گرامیداشت روزملی اصناف درمحل سالن اجتماعات پارک فناوری پردیس به خبرنگاران گفت: ۱۳ اتحادیه صنفی داریم که ۱۰ هزار واحد مجوز دار در زمینه های تولید، توزیع و ارائه خدمات فعال هستند.

وی ادامه داد: به بهانه روزملی اصناف ازتعداد زیادی ازاصناف به عنوان کاسب نمونه، مدیر واحدنمونه ، بسیجی نمونه و بازرس نمونه تقدیر و تجلیل شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس با اشاره به مشکلات اصناف توضیح داد: قطع برق مشکل اصلی اصناف در نواحی صنعتی شهرستان است که برای تولید کنندگان، کارخانه ها و اصناف مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

فرخی گفت: ازمسئولان درخواست وانتظار داریم تمهیداتی بیندیشند تا اصناف به دلیل قطع برق ضرر نکنند و کارخانه ها و کارگاه های تولیدی ابا استمرار اتصال به برق کار خود ادامه بدهند.

وی ادامه داد: مشکلات اصناف با پرداخت مالیات وعوارض کسب و کار شهرداری بخش دیگری از مشکلات است که به اصناف فشار می آورد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس با اشاره به چند اتحادیه بزرگ شهرستان اظهارداشت: اتحادیه درودگران فعال ومطرح در تولیدات مبل، بزرگترین و بهترین اتحادیه ما هستند، در رده دوم اتحادیه املاک با تعداد بالای اعضا و پس ازآن اتحادیه صنایع فلزی و شیمیایی قرار دارند.

فرخی با اشاره به ساماندهی صنوف مزاحم با همراهی شهرداری،توضیح داد: ساماندهی صنوف مزاحم درحوزه کاری شهرداری است برای جابجایی اصناف مزاحم از خیابان بخشداری و خیابان اصلی بومهن طرحی را به شهرداری پیشنهاد کردیم که در صورت موافقت برخی از صنوف مزاحم درمحل های اعلامی به مناطق پیشنهادی منتقل بشوند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر درشرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما