شناسهٔ خبر: 67334781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران؛

تعامل سازنده پلیس و دستگاه قضایی در پیشبرد اهداف مشترک بسیار حائز اهمیت است

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: تعامل سازنده پلیس و دستگاه قضائی در پیشبرد اهداف مشترک بسیار حائز اهمیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار کیومرث عزیزی روز یکشنبه به اتفاق هیئت همراه با حضور در مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به رئیس مجتمع و کارکنان مجموعه قضائی جنوب غرب استان تهران، گفت: برای اصلاح امور، آرامش جامعه و برقراری روحی و روانی در همه شئونات زندگی مردم ، دستگاه قضائی همراه و پشتیبان پلیس در ماموریت های محوله می باشد.

تعامل سازنده پلیس و دستگاه قضایی در پیشبرد اهداف مشترک بسیار حائز اهمیت است

وی تصریح کرد: تعامل سازنده پلیس و دستگاه قضائی در پیشبرد اهداف مشترک بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به سختی و فشار کار کارکنان قضائی اظهار داشت: الحمدالله شاهد آن هستیم که کارکنان شاغل در دستگاه قضائی بر مبنای تعهد و مسئولیت خود در جهت احقاق حق و تحقق عدالت، شبانه روز در حال تلاش و خدمات رسانی به عموم شهروندان می باشند تا خدمات ارزنده و مطلوبی به شهروندان را داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان سخنان خود به برگزاری دوره های تربیت و تعالی و سواد رسانه ای در مجموعه انتظامی اشاره و اذعان داشت: پلیس در راستای ارتقاء منزلت ، بصیرت و کرامت انسانی کارکنان خود اقدام به برگزاری چنین دوره های را نموده است.

رئیس مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران نیز در این دیدار، امنیت و عدالت را از حیاتی ترین نیازهای هر جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: قطعا این مهم با تلاش شبانه روزی دستگاه قضائی و فرماندهی انتظامی محقق خواهد شد.

نظر شما