شناسهٔ خبر: 66966089 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قهرمانی تهران در رقابت‌های اتومبیلرانی آفرود کشور

مرحله نخست رقابت‌های اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور با صدرنشینی تیم تهران در شهرستان رودسر پایان یافت.

صاحب‌خبر -

مسئول برگزاری این رقابت‌ها با بیان اینکه مسابقات به مدت دو روز با حضور ۱۰۳ اتومبیلران آقایان و بانوان از ۱۰ استان برگزار شد گفت: شرکت کنندگان در شش کلاس یک، دو، سه، چهار، مَوِریک (یوتی وی) و بانوان با یکدیگر رقابت کردند.
پژمان خسرودوست افزود: در پایان تیم تهران با کسب ۳۱ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد، تیم‌های البرز و قزوین با کسب ۲۸ امتیاز به طور مشترک بر سکوی دوم قرار گرفتند و تیم فارس نیز با ۲۰ امتیاز سوم شد.
وی گفت: در رقابت‌های انفرادی و در کلاس یوتی وی، کاوه ناظر و رادمهر اعتصامی از تهران به ترتیب رتبه‌های نخست و دوم را کسب کردند، رسول کیانی از اصفهان در مکان سوم این کلاس قرار گرفت.
خسرودوست ادامه داد: همچنین در رقابت‌های کلاس یک، قاسم وکیلی از تهران عنوان نخست را به خود اختصاص داد، رضا بیرامی و واحد محمدزاده هر ۲ از البرز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را تصاحب کردند.
پژمان خسرو دوست گفت: در رقابت‌های کلاس ۲، مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور نیز، مرتضی مولایی از تهران قهرمان شد، سجاد نصیری از گیلان در مکان دوم قرار گرفت و یاشار پاشایی از تهران سوم شد.
وی افزود: در رقابت‌های کلاس سه، علیرضا نعمتی از قزوین مقام نخست را کسب کرد، مهدی بیدخوری و محمد اندیکلایی هر ۲ از تهران به ترتیب دو م و سوم شدند و در رقابت‌های کلاس چهار، علی اکبر دبیری از فارس مقام قهرمانی را تصاحب کرد، حامد سلیمی از البرز دوم شد و حسن مالمیر از قزوین در رتبه سوم قرار گرفت.
خسرودوست گفت: در رقابت‌های بخش بانوان مرحله نخست رقابت‌های اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور، سمانه رضایی از تهران به مقام قهرمانی دست یافت، هلیا جمالی نژاد از البرز در مکان دوم ایستاد و نازنین زارع از فارس رتبه سوم را تصاحب کرد.

نظر شما