شناسهٔ خبر: 66978408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معرفی برترین‌های آفرود قهرمانی کشور و مسابقات موتوراندرو

تیم تهران، عنوان نخست راند اول مسابقات آفرود قهرمانی کشور گرامیداشت آزادی خرمشهر و شهدای دفاع مقدس را به خود اختصاص داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، راند نخست مسابقات آفرود قهرمانی ایران طی دو روز در رودسر گیلان برگزار شد و در پایان تیم‌های تهران با 31 امتیاز، البرز و قزوین مشترکا با 28 امتیاز و فارس با 20 عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این مسابقات که با حضور مازیار ناظمی رئیس و فیروزه سیدمهدی نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد، 100 شرکت کننده از 12 استان حضور داشتند و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در رقابت‌های انفرادی و در کلاس UTV، کاوه ناظر و رادمهر اعتصامی از تهران به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و رسول کیانی از اصفهان در مکان سوم این کلاس قرار گرفت.

در مسابقات کلاس یک آفرود، قاسم وکیلی از تهران عنوان نخست را به خود اختصاص داد، رضا بیرامی و واحد محمدزاده هر دو از استان البرز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را تصاحب کردند.

 در کلاس دو، مرتضی مولایی از تهران قهرمان شد، سجاد نصیری از گیلان در مکان دوم قرار گرفت و یاشار پاشایی از تهران سوم شد. در کلاس سه، علیرضا نعمتی از قزوین مقام نخست را کسب کرد، مهدی بیدخوری و محمد اندیکلایی هر دو از تهران دوم و سوم شدند. در کلاس چهار، علی اکبر دبیری از فارس مقام قهرمانی را تصاحب کرد، حامد سلیمی از البرز دوم شد و حسن مالمیر از قزوین در رتبه سوم قرار گرفت.

در قسمت بانوان مرحله نخست رقابت‌های اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور، سمانه رضایی از تهران به مقام قهرمانی دست یافت، هلیا جمالی با 14 سال سن از استان البرز در مکان دوم ایستاد و نازنین زارع از فارس رتبه سوم را به نام خود ثبت کرد.

همچنین نخستین مرحله مسابقات موتوراندرو قهرمانی کشور در سال 1403 نیز به میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی قزوین در روستای گردشگری الولک در پنج کلاس با معرفی نفرات برتر برگزار شد. نفرات برتر این مسابقه به شرح زیر هستند:

کلاس پیشکسوتان
ابراهیم حاج عباسی، مقام اول از تهران
حسین فتحی، مقام دوم از تهران
محمود عابدی، مقام سوم از قزوین

موتور e1
حسام خوئینی، مقام اول از قزوین
رضا شعبانی، مقام دوم از قزوین
فرشاد رستمی، مقام سوم از همدان

موتور e2
مصطفی معصومی، مقام اول از تهران
ابراهیم شاه محمدی، مقام دوم از قزوین
سیروس عابدی، مقام سوم از قزوین

موتور e3
محمد ایزک شیریان، مقام اول از مازندران
مصطفی صاحب پور خادر، مقام دوم از خراسان رضوی
امیر مرادی، مقام سوم از البرز

موتور ایرانی
محمدرضا میرزایی، مقام اول از قزوین
عارف یوسفی مند، مقام دوم از مشهد
مهدی مسکر میرزایی، مقام سوم از قزوین

مرحله دوم و سوم این مسابقات به میزبانی آذربایجان شرقی و همدان برگزار می‌شود.

اتومبیل رانی ,

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما