شناسهٔ خبر: 66978138 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

«تهران» تیم اول مسابقات آفرود قهرمانی کشور شد

تیم تهران عنوان نخست راند اول مسابقات آفرود قهرمانی کشور گرامیداشت آزادی خرمشهر و شهدای دفاع مقدس را به خود اختصاص داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی، راند نخست مسابقات افرود قهرمانی ایران طی دو روز در رود سر گیلان برگزار شد و در پایان تیم‌های تهران با ۳۱ امتیاز، البرز و قزوین مشترکا با ۲۸ امتیاز و فارس با ۲۰ عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این مسابقات که با حضور مازیار ناظمی رییس و فیروزه سیدمهدی نایب رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد، ۱۰۰ شرکت کننده از ۱۲ استان حضور داشتند و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در رقابت‌های انفرادی و در کلاس utv، کاوه ناظر و رادمهر اعتصامی از تهران به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و رسول کیانی از اصفهان در مکان سوم این کلاس قرار گرفت.

در رقابتهای کلاس یک آفرود، قاسم وکیلی از تهران عنوان نخست را به خود اختصاص داد، رضا بیرامی و واحد محمدزاده هر دو از استان البرز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را تصاحب کردند.

«تهران» تیم اول مسابقات آفرود قهرمانی کشور شد

در کلاس دو مرتضی مولایی از تهران قهرمان شد، سجاد نصیری از گیلان در مکان دوم قرار گرفت و یاشار پاشایی از تهران سوم شد. در کلاس سه علیرضا نعمتی از قزوین مقام نخست را کسب کرد، مهدی بیدخوری و محمد اندیکلایی هر دو از تهران دوم و سوم شدند. در کلاس چهار علی اکبر دبیری از فارس مقام قهرمانی را تصاحب کرد، حامد سلیمی از البرز دوم شد و حسن مالمیر از قزوین در رتبه سوم قرار گرفت.

در قسمت بانوان مرحله نخست رقابتهای اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور، سمانه رضایی از تهران به مقام قهرمانی دست یافت، هلیا جمالی با 14 سال سن از استان البرز در مکان دوم ایستاد و نازنین زارع از فارس رتبه سوم را به نام خود ثبت کرد.

نظر شما