شناسهٔ خبر: 67316268 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

درخواست‌های ماتزاری از پرسپولیس عوض شد!

ورزش سه

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس دلیل ایجاد توقف در روند مذاکره با سرمربی سابق ناپولی را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس در آستانه توافق با والتر ماتزاری قرار دارد، اما روند مذاکرات طرفین به بن‌بست خورد و ایجاد مشکلاتی در روند این انتقال کاری کرد تا او احتمالا تصمیم به عدم حضور در ایران بگیرد.

حسین بادامکی، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس، در خصوص اینکه رسانه‌ای شدن بحث حضور ماتزاری در این تیم موجب عدم انتقال او تا این لحظه شده، عنوان کرد: اینطور که ما با طرف ایتالیایی صحبت کردیم، چنین اتفاقی افتاده است. باشگاه تا جایی که توانست، سعی کرد این مسئله را مخفی نگه دارد، ولی روزی که رسانه‌های خارجی این انتقال را مطرح کردند، یک مقدار کارمان به مشکل خورد و پیچیده شد و درخواست‌های ایشان عوض شد و الان در حال مذاکره هستیم.

معاون باشگاه پرسپولیس که در مقابل ساختمان این باشگاه پاسخگوی خبرنگاران بود، ابراز کرد: پرونده ماتزاری بسته نشده و در حال مذاکره هستیم، ولی دو، سه گزینه خیلی خوب دیگر هم داریم که در حال مذاکره هستیم.

بادامکی یادآور شد: فصل نقل و انتقالات است و افراد گزینه‌های زیادی را برای مربیگری معرفی کرده و اسامی بزرگی را مطرح می‌کنند که اصلا امکان آمدن به ایران را ندارند و به این کشور نمی‌آیند. نمی‌دانم برای بازارگرمی یا چه چیزی می‌گویند، ولی عملا آن اسامی به حضور در ایران فکر هم نمی‌کنند که این مسائل کار را سخت می‌کنند.

او تاکید کرد: سعی داریم گزینه‌هایی که پیشنهاد می‌شود را با مطالعه بیشتر انتخاب کنیم. چند گزینه خیلی خوب داریم و باید دید با کدام به توافق می‌رسیم.

نظر شما