شناسهٔ خبر: 66965881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جابه‌جایی ۶۵۱ هزار تن کالا از استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:در ۲ ماه اول سالجاری، ۶۵۱ هزار تن کالا از استان اردبیل جابه‌جا شده است.

صاحب‌خبر -

جابه‌جایی ۶۵۱ هزار تن کالا از استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل کلیم‌الله وثوقی در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل کالا در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در مدت یاد شده ۴۵ هزار و ۱۹۴ برگ بارنامه نیز در این استان صادر شده است.
وی عمده کالاهای جابه‌جا شده را سیمان فله‌ای و کیسه‌ای، انواع بنزین، آب‌معدنی ،سیب زمینی، سیر، مصالح ساختمانی، شمش آهن، گندم و گازوئیل برشمرد و افزود: روند جابه‌جایی کالا در این استان بدون هیچ مشکل و بصورت عادی ادامه دارد.
دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل تصریح کرد: در ۲ ماهه گذشته ۳۳۱ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل، ۴۹ هزار تن کالا از شهرستان پارس‌آباد، ۲۰۲ هزار تن کالا از شهرستان نمین، ۱۸ هزار تن کالا از شهرستان بیله‌سوار، ۲۲ هزار تن کالا از شهرستان مشگین‌شهر، ۸ هزار تن کالا از شهرستان گرمی، ۱۷ هزار تن کالا از شهرستان خلخال و ۳ هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابجا شده است.
وثوقی در مدت یاد شده افزایش ۹۳ درصدی صدور بارنامه در شهرستان گرمی را یادآور شد و اظهار کرد: در مدت مشابه سال قبل ۵۶۷ برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود که در دو ماهه گذشته این رقم بیش از هزار برگ بارنامه است.
وی همچنین در دو ماهه گذشته از افزایش ۲۷ درصدی جابجایی کالا در شهرستان اردبیل خبرداد و خاطرنشان کرد: در دوماهه سال قبل ۳۰۴ هزار تن کالا از این شهرستان جابه‌جا شده بود که در دوماهه گذشته این رقم ۳۳۱ هزار تن بود.
عضو شورای ترافیک استان اردبیل فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و افزود: ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل ونقل کالا در حال خدمات‌رسانی به مردم استان هستند.
وثوقی از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

نظر شما