شناسهٔ خبر: 66950938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام شنیدنی انقلاب اسلامی در غرب

امام جمعه کرمان :قطره قطره این خون‌ها در غزه وفلسطین وجدان‌های پاک را در سراسر دنیا بیدار می‌کند و باعث سرنگونی مستکبران خواهد شد.

صاحب‌خبر -
  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در آیین نماز جمعه کرمان گفت: گر چه امروز اردوگاه مردم مظلوم غزه زیر بمباران موشک های آمریکایی صهیونیستی است اما قطره قطره این خون‌ها وجدان‌های پاک را در سراسر دنیا بیدار می‌کند و موجب سرنگونی مستکبران خواهد شد.
وی گفت دشمنان از صدر اسلام به دنبال محدود کردن اسلام بودند اما امروز اسلام در دنیا فراگیر شده و خط و گفتمان انقلاب اسلامی ایران، تحت فرامین امام(ره) و مقام معظم رهبری در دنیا حتی کشورهای غربی جلوه گر شده است بطوریکه جوانان آمریکایی و انگلیسی متاثر از نامه رهبر معظم انقلاب به دنبال پیام‌های انقلاب اسلامی ایران می‌باشند و در برابر ظلم صهیونیستها و حامیان آنها قیام می‌کنند.

وی افزود: امروز یاران امام راحل و انقلاب در دنیا کم نیستند، امروز با گفتمان امام (ره) و رهبری یمن در خط مبارزه است و لبنان، فلسطین و غزه استکبار جهانی را به زانو درآورده است.

امام جمعه کرمان با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد که در آغاز نهضت انقلاب جان خود را نثار کردند و سالروز رحلت امام(ره) و انتخاب شایسته مقام معظم رهبری، گفت اتفاقاتی که در زندگی رخ می دهند هرکدام در بطن خود مفهومی دارند که باعث رشد و تصویر کشیدن ارزش انسان‌ها می شود.
وی گفت حوادث تلخ و شیرینی که از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ تاکنون رخ داده هر کدام معنی و مفهومی دارند که آغاز آن آغاز نهضت امام در ۱۵ خرداد بود و در طول این ۶ دهه حوادث تاریخی مختلفی رخ داده‌اند که یکی پس از دیگری برای ما موجب درس و تجربه  است.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی د در ادامه گفت تنها یاور انسان در همه عرصه ها خداوند متعال است و با توجه به این مهم و درک این موضوع که همه مقدرات در اختیار خداوند است، می‌توان تربیت دینی را محقق کرد و راه تحقق تربیت دینی توکل به خداوند از مسیر تلاش برای جلب رضایت پروردگار و همچنین صبر، اطاعت و استعانت از باری تعالی  است.

<div id="video-display-embed-code_11172551"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4248574/11172551?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما