شناسهٔ خبر: 67295688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ازملاک های انتخاب اصلح

پایبندی به نظام، توانمندی در اجرا، شجاعت در مدیریت

امام جمعه کرمان گفت: : درانتخابات چهره‌ای را باید انتخاب کنیم که پایبند به اهداف نظام، توانمندی در اجرا، شجاعت در مدیریت، امتحان داده شده و با کارنامه و سابقه‌ای روشن باشد و ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نمازجمعه شهر کرمان  با اشاره بر حضور حداکثری مردم در انتخابات به‌عنوان یکی از عوامل قدرت ‌افزای کشور گفت: مشارکت به تصویر کشاندن تجلی انگیزه و اراده مردم است که در مدیریت کشور، نگاه مردم حاکم باشد و بتوانند دخالت کنند و رئیس جمهوری انتخاب می‌کنند که به او رای داده‌اند.
حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی بیان کرد: چهره‌ای را باید انتخاب کنیم که به اهداف نظام، توانمندی در اجرا، شجاعت در مدیریت، امتحان داده شده و با کارنامه و سابقه‌ای روشن باشد و راه شهید رئیسی را ادامه دهد.
وی افزود: ما در طرف درست تاریخ ایستاده‌ایم و این ایستادگی هزینه‌های فراوانی برای ما داشته است، بدانید ما به قله نزدیک هستیم و
امیدواریم این بخش که دیدگاه اکثریت مردم را در مدیریت کشور منعکس می‌کند، به بهترین وجه ممکن و به مصلحت نظام و انقلاب رقم بخورد.
علیدادی سلیمانی ب اشاره به هفته امامت وو لایت گفت:عید غدیر پیام‌های فراوانی برای جامعه اسلامی دارد و یکی از آنها این است که جامعه اسلامی سکولار نیست و سیاست تحت دیانت و حاکمیت تحت اشراف احکام اسلامی باید بین مردم جاری شود و خط بطلانی بر فردی جلوه دادن دین است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: امامت و ولایت آنقدر مهم و ارزشمند است که امام جامعه برای حاکم شدن این تفکر و گفتمان، خود اولین فدایی این جریان است و امیرالمومنین (ع) شهید شد تا خط امامت و ولایت در امتداد نبوت و رسالت بر جامعه حاکم باشد.
وی ادامه داد: عید غدیر اعیاد بزرگ ما مسلمانان و حقیقتاً عید اکبر است و قدرت و توان مدیریت جامعه اسلامی و منسجم کردن مسلمین برای دفاع از جهان اسلام را دارد.
حجت الاسلام حمیدی، رئیس کل دادگستری استان هم پیش از خطبه های نمازجمعه باتاکید بر رعایت عدالت در قضاوت گفت: قضات باید عادلانه دربین مردم قضاوت کنند و عدالت را دربین مردم برقرار کنند حتی اگر یکی مسلمان باشد و دیگری غیر مسلمان باشد.
وی بیان کرد:عدالت یک معنای مطلق است حتی اگر فرد غیر مسلمان باشد عدالت نباید قربانی شود، بنابر درخواست قرآن وظیفه مردم هم در برابر قانون  قانونمداری است اینکه قانون رو بپذیرند و ازقانون تمکین کنند.

 

نظر شما