شناسهٔ خبر: 67513152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بیش از ۴۰۰ مبلغ در ماه محرم به مناطق شهرستان میناب اعزام می... -

اقتصاد ایران: بندرعباس-رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: بیش از ۴۰۰ مبلغ در ماه محرم به مناطق شهرستان میناب اعزام می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مفید سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: قریب به ۴۰۰ مبلغ در دهه محرم مشغول به امر مقدس تبلیغ در شهرستان میناب خواهند بود.

وی افزود: روحانیون و مبلغه‌ها از سوی حوزه علمیه قم، دفتر تبلیغات اسلامی و دفاتر مراجع تقلید برای امر تبلیغ در دهه اول ماه محرم به شهرستان میناب اعزام خواهند شد.

سهرابی یادآور شد: محوریت تبلیغ در محرم امسال با موضوع مقاومت و تأثیرات آن بر صلاح و فلاح مؤمنین است و روحانیون در منابر و محافل به این موضوعات خواهند پرداخت.

وی، تبیین اهداف و فلسفه قیام حضرت سیدالشهدا (ع) و جذب و راهنمایی جوانان در قالب فعالیت‌های مذهبی را از مهمترین فعالیت مبلغین دانست و اضافه کرد: مناطقی که فاقد مبلغ و مبلغه هستند می‌توانند تقاضای خود را به سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کنند.

به گفته سهرابی در سطح شهرستان میناب در ماه محرم افزون بر ۸۰۰ مسجد و تکیه و ۴۳۰ هیئت مذهبی برای برپایی عزاداری در ماه محرم فعالیت دارند.

نظر شما