شناسهٔ خبر: 68721998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مقابله با تحریف تاریخ از ماموریت‌های مهم رادیو معارف است

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: رادیوی معارف باید با تحریف تاریخ و وارونگی‌های تاریخ بشری مقابله و تاریخ انبیای الهی را به‌درستی برای مخاطبین خود تبیین کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با مدیران رادیو سراسری معارف که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، گفت: ذکر اوصاف نبی گرامی اسلام در ایام هفته وحدت از مهم‌ترین اقداماتی است که مسلمین باید انجام دهند.

وی افزود: الگوگیری و اسوه‌پذیری از ابعاد زندگی رسول گرامی اسلام از وظایف بشری است، زیرا حضرت الگوی تمام‌عیار در عالم هستی هستند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت خاطرنشان کرد: در حال حاضر نشر معارف بر عهده ما است، زیرا ارسال نبی از سوی خداوند صورت می‌گیرد اما ادامه راه باید با یاری رساندن و همراهی مردم انجام شود.

 امام‌ جمعه قم تأکید کرد: رادیو معارف نماد نصرت مردمی دین خداوند است به همین خاطر باید با تولید محتوای غنی در این امر کوشا باشد.

 آیت‌الله سعیدی افزود: انبیای الهی هم تاریخ‌ساز و هم تمدن‌ساز بوده اما در تاریخ یک وارونگی عجیبی رخ‌داده و سلسله‌های پادشاهان در رأس امور قرار گرفته‌اند درحالی‌که تمام انبیای الهی ادامه‌دهنده راه رسول قبلی و مکمل همدیگر بوده‌اند اما پادشاهان تاریخ همواره در حال جنگ با همدیگر و دشمن همدیگر بوده‌اند.

 وی یادآور شد: رادیو معارف باید با تحریف تاریخ و وارونگی‌های تاریخ بشری مقابله و تاریخ انبیای الهی را به‌درستی برای مخاطبین خود تبیین کند.

انتهای پیام/

نظر شما