شناسهٔ خبر: 66947999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان جنوبی

مردم، رئیس جمهوری در تراز شهیدآیت الله رئیسی می خواهند

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مردم، رئیس جمهوری در تراز شهیدآیت الله رئیسی می خواهند.

صاحب‌خبر -

توسعه روابط با کشورهای همسایه از جمله دستاوردهای دولت رئیس جمهور شهید
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه
امروز میراث رئیس جمهور شهید حکمرانی تراز اسلامی است گفت: این روزها دشمن از فتنه دست برنداشته و در این شرایط باید مراقب فتنه ها باشیم و فردی را انتخاب کنیم که پیرو ولایت فقیه و خادم ملت باشد. 

وی افزود: شورای نگهبان امین ملت است و بایستی با قاطعیت و طبق اسلام و قانون تصمیم بگیرد. 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه شورای نگهبان ،افرادی که شایسته نیستند را تایید صلاحیت نکنند گفت: از مردم می خواهم با دقت به فردی با تفکر ناب توحیدی و پیرو ولایت فقیه رای بدهند.

حجت الاسلام مختاری همچنین افزود: رئیس جمهور شهید درهای صلح و همکاری را به روی کشورهای همسایه گشود و تعامل سازنده ای با این کشورها ایجاد کرد .

وی با اشاره به اینکه تقوای سیاسی یکی از ابعاد مهم تقواها است گفت: امروزه بی تقوایی سیاسی در حکام مزدور اسرائیل با جنگ به فلسطین به ویژه در رفح موج می زند.

نمونه تقوای سیاسی را شهید آیت الله رئیسی داشتند افزود: رئیس جمهور شهید در‌های صلح و همکاری را به روی کشور‌های همسایه گشود و کشور را از بن بست‌ها بیرون آورد.

وی گفت: شهید آیت الله رئیسی با تمام دنیا به جز چند کشور مستکبر تعامل برقرار کرد و توانست تعامل سازنده ای  با کشور‌های دوست و همسایه بر قرار کند. 

امام جمعه موقت بیرجند افزود:رئیس جمهور شهید خدمت گذار خدوم ملت بود و مردم خراسان جنوبی به پاس قدردانی از خادم ملت در روز تشییع باشکوه شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه اوضاع فلسطین نشان از تکرار کربلا دارد افزود: مقاومت جانانه، ایستادگی در برابر ظالم و قرآن خوانی در خرابه ها یادآور صحنه های زیبایی کربلا و ددمنشی اسرائیل و آمریکا نشان از نازیبایی های حادثه کربلا دارد ‌.
 
امام جمعه موقت بیرجند گفت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از سرافرازی کشور دارد و خدا را شاکریم که انقلاب ما به جهان صادر شده است. 

رحلت امام خمینی ره و قیام ۱۵ خرداد از دیگر موضوع های خطبه های امام جمعه موقت بیرجند بود. 
 
 
 

نظر شما