شناسهٔ خبر: 66948697 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه موقت بیرجند:

باید فردی پیرو ولی فقیه را انتخاب کنیم

حجت الاسلام مختاری گفت: در شرایطی که دشمن دست از فتنه برنداشته، باید در انتخابات فردی را که پیرو ولی فقیه است را انتخاب کنیم.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه امروز میراث رئیس جمهور شهید، حکمرانی تراز اسلامی است گفت: این روز‌ها دشمن از فتنه دست برنداشته و در این شرایط باید مراقب فتنه‌ها باشیم و فردی را انتخاب کنیم که پیرو ولایت فقیه و خادم ملت باشد. 

او افزود: شورای نگهبان امین ملت است و بایستی با قاطعیت و طبق اسلام و قانون تصمیم بگیرد. 

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه شورای نگهبان، افرادی که شایسته نیستند را تأیید صلاحیت نکند اظهار کرد: از مردم می‌خواهم با دقت به فردی با تفکر ناب توحیدی و پیرو ولایت فقیه رأی بدهند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: رئیس جمهور شهید در‌های صلح و همکاری را به روی کشور‌های همسایه گشود و تعامل سازنده‌ای با این کشور‌ها ایجاد کرد.

او با اشاره به اینکه تقوای سیاسی یکی از ابعاد مهم تقوا‌ها است تصریح کرد: امروزه بی تقوایی سیاسی در حکام مزدور اسرائیل با جنگ به فلسطین به ویژه در رفح موج می‌زند.

بیشتر بخوانید

حجت الاسلام مختاری عنوان کرد: رئیس جمهور شهید در‌های صلح و همکاری را به روی کشور‌های همسایه گشود و کشور را از بن بست‌ها بیرون آورد

امام جمعه موقت بیرجند افزود: رئیس جمهور شهید خدمتگزار خدوم ملت بود و مردم خراسان جنوبی به پاس قدردانی از خادم ملت در روز تشییع باشکوه شرکت کردند.

او با اشاره به اینکه اوضاع فلسطین نشان از تکرار کربلا دارد ادامه داد: مقاومت جانانه، ایستادگی در برابر ظالم و قرآن خوانی در خرابه‌ها یادآور زیبایی‌های کربلا و ددمنشی اسرائیل و آمریکا نشان از نازیبایی‌های حادثه کربلا دارد.

حجت الاسلام مختاری گفت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از سرافرازی کشور دارد و خدا را شاکریم که انقلاب ما به جهان صادر شده است. 

رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد از دیگر موضوعات خطبه‌های نماز جمعه بیرجند بود.

نظر شما