شناسهٔ خبر: 67104338 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فردا فرآیند آموزش ناظران شورای نگهبان در خراسان جنوبی آغاز می‌شود

دوره‌های آموزشی ناظران شورای نگهبان در شعب اخذ رأی همزمان با سراسر کشور از فردا در خراسان جنوبی آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی گفت: براساس برنامه از پیش تعیین شده از فردا سه‌شنبه ۲۲ خرداد برنامه‌های آموزشی ناظرانِ امینِ شورای نگهبان همزمان با سراسر کشور در استان آغاز می‌شود.

او افزود: تمامی ناظران در رده‌ها و سطوح مختلف نظارتی با حضور در جلسات آموزشی برنامه‌ریزی شده از سوی هیئت‌های نظارت شهرستانی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیر آماده خواهند شد.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی به گونه‌ای برنامه ریزی شده که افراد کاربردی‌ترین آموزش‌ها و آموزش‌های با کیفیت بالا را دریافت کنند، عنوان کرد: دوره‌های آموزشی ناظران تا ششم تیر با توجه به برنامه ریزی‌های شهرستانی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تعداد صندوق‌های اخذ رأی هنوز نهایی نشده است، بیان کرد: به طور میانگین در هر شعبه اخذ رأی روستایی سیار ۲ ناظر و برای شعب شهری شلوغ ۳ تا ۴ نفر پیش‌بینی شده است.

او ادامه داد: با اعلام لیست نهایی نامزد‌های انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان، انتخابات وارد مرحله مهم و حساس آغاز فعالیت‌های تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها شده است.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: نامزد‌ها طبق قانون تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری مهلت تبلیغات دارند.

نظر شما