شناسهٔ خبر: 67104948 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آغاز فرآیند آموزش ناظران شورای نگهبان در خراسان جنوبی

دوره‌های آموزشی ناظران شورای نگهبان در شعب اخذ رأی همزمان با سراسر کشور از فردا در خراسان جنوبی آغاز می شود. دوره‌های آموزشی ناظران شورای نگهبان در شعب اخذ رأی همزمان با سراسر کشور از فردا در خراسان جنوبی آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان گفت: براساس برنامه از پیش تعیین شده از فردا سه‌شنبه ۲۲ خرداد برنامه‌های آموزشی ناظرانِ امینِ شورای نگهبان همزمان با سراسر کشور در استان آغاز می‌شود.

به گفته حجت الاسلام یعقوبی تمامی ناظران در رده‌ها و سطوح مختلف نظارتی با حضور در جلسات آموزشی برنامه‌ریزی شده از سوی هیئت‌های نظارت شهرستانی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیر آماده خواهند شد.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان با بیان اینکه دوره‌های آموزشی به گونه‌ای برنامه ریزی شده که افراد کاربردی‌ترین آموزش‌ها و آموزش‌های با کیفیت بالا را دریافت کنند،گفت: دوره‌های آموزشی ناظران تا ششم تیر با توجه به برنامه ریزی‌های شهرستانی ادامه دارد.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه تعداد صندوق‌های اخذ رای هنوز نهایی نشده است، افزود: به طور میانگین در هر شعبه اخذ رای روستایی سیار دو ناظر و در شعب شهری شلوغ ۳ تا ۴ نفر پیش‌بینی شده است.

وی گفت: با اعلام لیست نهایی نامزد‌های انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان، انتخابات وارد مرحله مهم و حساس آغاز فعالیت‌های تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان افزود: نامزد‌ها طبق قانون تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای گیری مهلت تبلیغات دارند.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما