شناسهٔ خبر: 66931404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نصب بیش از ۱۸ هزار انشعاب آب و فاضلاب در واحدهای مسکن ملی زنجان

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان با اشاره به اولویت طرح‌های مسکن ملی برای آبرسانی، گفت: بیش از ۱۸ هزار انشعاب آب و فاضلاب برای متقاضیان این مسکن‌ها نصب یا واگذار شد.

صاحب‌خبر -

نصب بیش از ۱۸ هزار انشعاب آب و فاضلاب در واحدهای مسکن ملی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز زنجان، نادرخانی گفت: برای تأمین زیرساخت‌های خدمات آب و فاضلاب در مسکن‌های ملی استان زنجان تاکنون بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از سه هزار انشعاب در طرح‌های مسکن ملی استان نصب شده و بیش از هشت هزار واحد نیز آماده نصب است که قابلیت واگذاری دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان  ادامه داد: در حوزه خدمات جمع آوری بهداشتی فاضلاب نیز انشعاب فاضلاب بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی نصب شده و بیش از پنج هزار واحد نیز آماده نصب و واگذاری است.

نادرخانی گفت: مسکن‌ ملی در استان زنجان در قالب ۲۶ پروژه و به تعداد بیش از ۱۹ هزار واحد اجرا می‌شود که با تأمین زیرساخت‌های آب و فاضلاب برای این پروژه‌ها جمعیتی بالغ بر ۷۷ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آبفا قرار می‌گیرند.

پیش از این نیز بیش از ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال از سوی شرکت آب و فاضلاب آبرسانی شده بود.

نظر شما