شناسهٔ خبر: 64451089 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ورود رئیس جمهور به استان زنجان

دومین سفر استانی رئیس جمهور کشورمان به استان زنجان ، دیار شور و شعور حسینی(ع) آغاز شد.

صاحب‌خبر -

ورود رییس جمهور به استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی و اعضای هیئت دولت، امروز شنبه وارد فرودگاه زنجان و با استقبال آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان، محسن افشارچی، استاندار زنجان و جمعی از مسئولان استانی روبرو شدند.

این دومین سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی به استان زنجان دیار شور و شعور حسینی(ع) است.

دیدار مردمی، افتتاح طرح های مسکن ملی، افتتاح گلخانه مدرن هیدج و حضور در اجلاس نماز و شورای اداری استان از جمله برنامه های اعلام شده سفر رئیس جمهور به زنجان به شمار می رود.

گفتنی است در دومین سفر استانی دولت سیزدهم به زنجان، بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح‌ عمرانی و اقتصادی، افتتاح می‌شود.

در این سفر  همچنین ۸ واحد بزرگ صنعتی به اضافه طرح‌های بزرگ آب و فاضلاب وزارت نیرو، از جمله آب‌گیری سد بلوبین در شهرستان ایجرود، به بهره‌برداری می‌رسد.
جمعی از اعضای هیات دولت و معاونین رئیس جمهور نیز آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می کنند.

بعضی وزرا و دولتمردان نیز از روز گذشته به استان زنجان سفر کرده اند و با حضور آنان بعضی پروژه ها مورد بهره برداری قرار گرفت.

آیت الله رئیسی پیشتر آبان ماه سال ۱۴۰۰ در اولین سفر استانی به زنجان سفر کرده بود، رئیس جمهور همچنین سال گذشته نیزبه منظور افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی آریان ۲ به زنجان سفر کرد.

در این سفر قرار است یک هزار و ۹۵ پروژه و پنج هزار و ۸۵۷ واحد مسکونی جمعا به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد ریال افتتاح شود.

برنامه حضور آیت الله رئیسی رئیس جمهور در استان زنجان در این سفر استانی با توجه به وقوع حادثه تروریستی در کرمان و شهادت و مصدومیت هموطنان،‌کمی تغییر کرد و برنامه دیدار عمومی رئیس جمهور به امروز شنبه موکول شد.

همچنین امروز قرار است راهپیمایی گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان و دیدار با رئیس جمهور از ساعت ۹ و نیم صبح از میدان قائم تا مصلی نماز جمعه زنجان برگزار شود.

نظر شما