شناسهٔ خبر: 67303399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای ۱۱ طرح آبرسانی در سلطانیه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: امسال ۱۱ طرح آبرسانی شهری و روستایی در سلطانیه اجرا شده و یا در دست اجرا قرار دارد.

صاحب‌خبر -

اجرای ۱۱ طرح آبرسانی در سلطانیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، نادرخانی بااشاره به اینکه امسال ۱۱ طرح آبرسانی شهری و روستایی در سلطانیه اجرا شده و یا در دست اجرا قرار دارد، گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۹۱ میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی اجرا می‌شوند.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها جمعیتی افزون بر ۲۰ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان ادامه داد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق در سلطانیه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها است.

نادرخانی گفت: اجرای عملیات اصلاح خط انتقال شهر گوزلدره به طول ۱.۵ کیلومتر و با هدف کاهش هدر رفت آب در این شهر نیز از دیگر طرح‌هایی بوده که در شهرستان سلطانیه اجرایی شده است.

وی افزود: احداث خط انتقال و یک رشته قنات در روستای ترکانده، احداث خط انتقال و حفر یک حلقه چاه دستی در روستای طهماسب‌آباد و احداث یک باب مخزن به همراه یک باب ایستگاه پمپاژ از جمله طرح‌های آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه هستند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت: احداث یک رشته قنات در روستای چپدره، اجرای یک کیلومتر شبکه توزیع در روستای سبزدرق، احداث ایستگاه پمپاژ سرچاهی در بوئین، تکمیل اتاق فرمان مخزن جدید شکورآباد و محوطه‌سازی و احداث راه دسترسی به چاه روستای ساریجالو دیگر طرح‌هایی هستند که امسال در شهرستان سلطانیه اجرایی می‌شود.

نظر شما