شناسهٔ خبر: 66929684 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال همچنان شانس زیادی برای قهرمانی دارد چرا که پرسپولیس بازی سختی مقابل مس رفسنجان دارد.

مراغه چیان: استقلال همچنان شانس قهرمانی را دارد

مراغه چیان: استقلال همچنان شانس قهرمانی را دارد

صاحب‌خبر -

سعید مراغه چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی دیشب این تیم با گل گهرسیرجان گفت: استقلال  دیروز در نیمه اول عملکرد خوبی داشت و موقعیت‌های خوبی نیز خلق کرد، اما در نیمه دوم و به خصوص دقیقه ۷۰ به بعد تیم عقب کشید و موقعیت‌های به حریف داد که خطرساز بودند. من فکر نمی‌کنم نکونام به بازیکنان گفته باشد عقب بازی کنند، اما عقب کشیدن تیم می‌توانست منجر به تساوی بازی شود و این یکی از مشکلات استقلال است، همچنین بازیکنان از پشت محوطه جریمه باید بیشتر اقدام به شوتزنی کنند چرا که آمار شوت استقلال کم است و تیم از این راه می‌تواند بیشتر به گل برسد.

او در خصوص شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر بیان کرد: استقلال همچنان شانس زیادی برای قهرمانی دارد چرا که پرسپولیس بازی سختی در مقابل مس رفسنجان دارد و این تیم با نویدکیا متحول شده است و بازی‌های خوبی از خود ارائه داده است و من تعجب کردم که دیشب مقابل استقلال خوزستان شکست خورد. پرسپولیس نسبت به استقلال بازی سخت تری در پیش دارد و این موضوع می‌تواند شانس استقلال برای قهرمانی را همچنان حفظ کند.

مراغه چیان در خصوص  از دست دادن صدرنشینی استقلال بیان کرد: شاید استقلالی‌ها پس از اینکه متوجه شدند پرسپولیس در نیمه اول مقابل استقلال خوزستان سه گل خورده است دیگر در مقابل نساجی به دنبال حمله نبودند و نهایتا فکر می‌کردند پرسپولیس بتواند دو گل بزند و همین دلیل باعث از دست دادن صدرنشینی شد در حالی که آن‌ها باید بازی خودشان را انجام می‌دادند. همه هواداران دوست دارند تیمشان خوب بازی کند و نتیجه نیز بگیرد و پس از آن روز بسیاری از هواداران در خیابان دلیل از دست دادن صدرنشینی را از ما می‌پرسند در حالی که ما باید در بازی با نساجی به دنبال پیروزی می‌بودیم.

او درباره اینکه آیا اعتراض کادرفنی استقلال در بازی‌های اخیر به داوری ها یا مصاحبه‌های غیرفنی باعث کاهش بار فنی تیم شده است یا نه گفت: کادرفنی باید به بازیکنان آرامش بدهد تا بازیکنان بازی خودشان را ارائه بدهند چرا که شلوغی کنار زمین گاهی منجر به وارد شدن استرس به بازیکنان می‌شود و این داد و بیداد‌های کنار زمین فقط به ضرر تیم می‌شود.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: اوسمار سرمربی برزیلی پرسپولیس در کنار زمین خیلی با آرامش بازی را دنبال می‌کند و استرسی نیز به بازیکنان وارد نمی‌کند و خیلی خوب توانسته است تفکراتش را به بازیکنان القا کند و بازی مدنظرش را نیز از آن‌ها گرفته است.

خبرنگار: سجاد هدایت پور

نظر شما