شناسهٔ خبر: 66913940 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و گل گهر سیرجان با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

نکونام و تیمش در انتظار معجزه!

نکونام و تیمش در انتظار معجزه!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ تیم های فوتبال استقلال تهران و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه از ساعت ۲۰:۲۰ در ورزشگاه آزادی با قضاوت وحید کاظمی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. روزبه چشمی(۲+۴۵) برای استقلال گل زد.

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

ترکیب گل گهر

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، علیرضا آرتا، سامان فلاح، بهنام برزای، عباس شرقی، روبرتو تورس، احمدرضا زنده روح، اریک باگناما، امیررضا اسلام طلب، سعید سحرخیزان

دقیقه ۸: شوت خطرناک و راه دور ابوالفضل رزاق پور با واکنش دیدنی سیدحسین حسینی همراه شد که سنگربان آبی ها در ادامه به تیرک دروازه برخورد کرد و برای لحظاتی روی زمین افتاد.

دقیقه ۳۵: شوت دیدنی و محکم ماشاریپوف از پشت محوطه جریمه را رزاق پور به شکل عجیبی و با سر از روی خط دروازه برگشت داد و راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۵: ارسال کرنر جلالی مقابل دروازه به سلیمی رسید که ضربه ضعیف او به بیرون رفت.

دقیقه ۲+۴۵: در حالی که بازی وارد دومین دقیقه وقت اضافه نیمه اول شده بود، بلانکو درون محوطه جریمه توپ خوبی را مقابل پای روزبه چشمی انداخت و این بازیکن به ضربه ای آرام توپ را از کنار تیر عمودی وارد دروازه کرد تا نیمه اول با برتری شاگردان نکونام به پایان برسد.

دقیقه ۴۵+۴: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه در تیر دوم به روبرتو تورس رسید که شوت او پس از برخورد به جلالی تغییر مسیر داد و حسینی با واکنش دیدنی، توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۹: استقلال صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال زبیر نیک نفس را اخباری راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۱: تورس از گوشه محوطه جریمه با یک ضربه فنی دروازه استقلال را تهدید کرد که شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: گوستاوو بلانکو در موقعیت تک به تک با محمدرضا اخباری قرار گرفت که ضربه او را سنگربان گل گهر راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۶: ارسال کرنر جلالی با ضربه سر بلانکو به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: ارسال تورس به روی دروازه با ضربه سحرخیزان همراه شد که حسینی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۷۶: مسعود کاظمین از سمت راست با عبور از روزبه چشمی وارد محوطه جریمه شد که ضربه خطرناک او به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۷۹: شوت نوید عاشوری از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۳: شوت راه دور بلانکو را اخباری مهار کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما