شناسهٔ خبر: 66906495 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شمس آذر ۱-۱ پرسپولیس

هفته 29ام لیگ برتر| استقلال 1-0 گل گهر سیرجان (نیمه دوم)+ویدیوی گل

تیم فوتبال استقلال در هفته 29 لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان است.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ در جریان بازی های همزمان هفته 29 لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال از ساعت 20:20 در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر سیرجان رفته است. این در حالی است که بر اساس برنامه قبلی، قرار بود بازی ها به صورت همزمان و از ساعت 20 آغاز شود اما اعلام شد بازی سرخابی ها با 20 دقیقه تاخیر آغاز خواهد شد.

استقلال در کورس قهرمانی این فصل، با 61 امتیاز و 1 امتیاز کمتر از پرسپولیس در رده دوم جدول قرار دارد و گل گهر نیز با 36 امتیاز در جایگاه هشتم جدول.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند

ترکیب گل گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا آرتا، بهنام برزای، عباس شرفی، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، احمدرضا زنده‌روح، اریک بانیاما و امیررضا اسلام‌طلب

 

گزارش بازی:

در دقیقه 8 شوت خطرناک و از راه دور ابوالفضل رزاق پور با واکنش خوب سیدحسین حسینی همراه شد که سنگربان آبی ها در ادامه به تیرک دروازه برخورد کرد و برای لحظاتی روی زمین افتاد.. در دقایق پایانی نیمه اول و در حالی که بازی رو به اتمام بود، روی یکی از معدود حمله های استقلال، روزبه چشمی موفق شد در دقیقه 45+2 گل اول آبی ها را بزند.

گل اول استقلال توسط روزبه چشمی در دقیقه 45+2

نتایج هفته بیست و نهم
تیم نتیجه نتیجه تیم
فولاد     پیکان
هوادار     نساجی
استقلال     گل گهر
آلومینیوم     سپاهان
شمس آذر     پرسپولیس
مس     استقلال خ
تراکتور     ملوان
ذوب آهن     صنعت نفت

 

IMG_20240524_220038_645

 

نظر شما