شناسهٔ خبر: 66906237 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

استقلال 1 - گل گهر 0 / استقلال چشم به بازی هفته آخر لیگ

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و گل گهر سیرجان با برتری آبی پوشان به پایان رسید تا این تیم با یک امتیاز اختلاف همچنان در تعقیب پرسپولیس باشد.

صاحب‌خبر -

تیم های فوتبال استقلال تهران و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه از ساعت ۲۰:۲۰ در ورزشگاه آزادی با قضاوت وحید کاظمی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

روزبه چشمی (۲+۴۵) برای استقلال گل زد.

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی(کارت زرد)، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند(۵۹- امید حامدی فر)، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی(۵۹- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو

ترکیب گل گهر

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، علیرضا آرتا(کارت زرد)، سامان فلاح، بهنام برزای، عباس شرقی(۴۶- قائم اسلامی خواه(۶۷- علی اصغر عاشوری))، روبرتو تورس، احمدرضا زنده روح، اریک باگناما، امیررضا اسلام طلب(۴۶- مسعود زائر کاظمینی)، سعید سحرخیزان

نیمه اول:

این دیدار قرار بود ساعت ۲۰ و همزمان با دیگر بازی ها آغاز شود اما به دلیل خرابی پروژکتورهای ورزشگاه سردار آزادگان قزوین که بازی پرسپولیس برابر شمس آذر در آنجا برگزار می‌شد با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز گردید.

بازی در نیمه اول این دیدار بیشتر در میانه های میدان دنبال شد اما با این حال این بازیکنان گل گهر بودند که تسلط بیشتری روی توپ و بازی داشتند.

در دقیقه ۸ در حالی که بازیکنان نساجی پیش کشیده بودند شوت از راه دور بازیکن این تیم به سمت دروازه شلیک شد اما واکنش حسینی مانع از فروریختن دروازه آبی پوش ها شد و در شرایطی که توپ هنوز در داخل زمین بود یکی از تماشاگران استقلال وارد زمین شد که داور مجبور شد بازی را متوقف کند. در این صحنه حسینی به دلیل برخورد با تیر دروازه دچار مصدومیت جزئی شد.

در دقیقه ۳۴ جلال الدین ماشاریپوف در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه تماشایی او در آستانه ورود به دروازه با ضربه سر ابوالفضل رزاق پور راهی کرنر شد که ثمری نداشت.

در حالی که بازی وارد دومین دقیقه وقت اضافه نیمه اول شده بود، بلانکو درون محوطه جریمه توپ خوبی را مقابل پای روزبه چشمی انداخت و این بازیکن به ضربه ای آرام توپ را از کنار تیر عمودی وارد دروازه کرد تا نیمه اول با برتری شاگردان نکونام به پایان برسد.

نیمه دوم

در نیمه دوم، استقلالی ها تلاش کردند نتیجه بازی را به سود خود نگه دارند و در سوی دیگر هم، بازیکنان گل گهر برای گل خورده تلاش می کردند.

در دقیقه ۵۲ در حالی که یک ضربه کاشته برای استقلال اعلام شده بود سید حسین حسینی قصد داشت با یک ضربه بلند توپ را به میانه میدان بفرستد اما در اتفاقی عجیب و پیش از آنکه ضربه بزند دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد و بازی برای چند دقیقه متوقف شد.

در دقیقه ۶۱ تورس در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد اما ضربه فنی او با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه ۶۵ بازیکنان استقلال فرصت داشتند که گل دوم را بزنند و در شرایطی که بلانکو در داخل محوطه جریمه حریف در موقعیت تک به تک صاحب توپ شده بود ضربه خود را راهی دروازه کرد اما واکنش دیدنی اخباری مانع از باز شدن دروازه شد.

در دقیقه ۷۶ هم فرصت بسیار مناسبی برای جعفری به وجود آمد و این بازیکن توانست با یک حرکت انفرادی زیبا در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما ضربه بی دقت او با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت و در ادامه هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد و بازی با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

استقلال با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد و همچنان در کورس قهرمانی با پرسپولیس باقی ماند. گل گهر هم با ۳۶ امتیاز نهم است.

نظر شما