شناسهٔ خبر: 66905313 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بدون تغییر نسبت به بازی با نساجی

اعلام ترکیب استقلال: همانی که تصور می‌شد

جواد نکونام بدون هیچ تغییری نسبت به دیدار با نساجی، تیمش را برای دیدار با گل گهر به میدان فرستاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ما قبل پایانی لیگ برتر، استقلال در دیداری دشوار و سرنوشت ساز، میزبان گل گهر است. آبی پوشان تا هفته قبل یکه‌تاز لیگ بودند و سرنوشت قهرمانی را در دست داشتند اما اکنون باید منتظر توقف پرسپولیس در قزوین باشند تا با پیروزی برابر گل گهر، یک بار دیگر به صدر جدول رده‌بندی بازگردند.

جواد نکونام برای این دیدار حساس و مهم، تصمیم گرفته تا نسبت به دیدار قبل برابر نساجی، هیچ تغییری را در ترکیب تیمش ایجاد نکند و همان نفرات از ابتدا به میدان بروند.

* کاپیتان علیه گربه سیاه!
استقلال و گل گهر تا کنون 10 مرتبه برابر هم به میدان رفته‌اند که سیدحسین حسینی در هشت مسابقه آن حضور داشته و نکته عجیب اینکه او فقط یک مرتبه موفق به کلین‌شیت برابر حریف سیرجانی شده است. کاپیتان آبی‌ها با امید به بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل گل گهر، پای به زمین مسابقه می‌گذارد.

* خط دفاعی دست‌نخورده باقی ماند
روزبه چشمی که به مانند یک رهبر در خط دفاعی استقلال همواره عملکرد ثابت و خوبی داشته، امروز نیز مأموریت دارد تا مقابل حملات مهاجمان حریف ایستادگی کند. در کنار او، شاهد حضور رافائل سیلوا مدافع برزیلی هستیم که در چند بازی اخیر جایش را در ترکیب تیم پیدا کرده است. ایمان سلیمی نیز سومین مدافع استقلال است و تلاش می‌کند ضمن انجام وظایف دفاعی، در کارهای هجومی نیز به تیمش کمک کند.

1997306

* جلالی در اندیشه گذر از آلوز
ابوالفضل جلالی که به یکباره در نیم فصل دوم با پاس گل‌های متعدد توانست کمک بزرگی به استقلال بکند، امروز برای گذر از ریکاردو آلوز و ثبت یازدهمین پاس گلش در این فصل تلاش می‌کند. در سمت راست نیز صالح حردانی همچون دیدار قبل به میدان می‌رود تا حملات آبی‌ها را از آن جناح پایه‌ریزی کند.

* بیست و هشتمین حضور ثابت رضاوند
در خط میانی، نکونام از زیر نیک نفس در پست هافبک دفاعی استفاده کرده است. آرش رضاوند که در تمامی بازی‌های این فصل در ترکیب اصلی حضور داشته، امروز نیز از ابتدا به میدان می‌رود. او فقط بازی هفته هفدهم برابر ملوان را از دست داده است تا نکونام نشان دهد اعتماد ویژه‌ای به این بازیکن دارد. در کنار او، شاهد حضور جلال‌الدین ماشاریپوف خواهیم بود تا این دو بازیکن به تغذیه مهاجمان تیم بپردازند.

* مهرداد باز هم در آزادی گل می‌زند؟
مهرداد محمدی در این فصل هر 6 گل خود را در استادیوم آزادی به ثمر رسانده است. مهاجم آبی پوشان امروز نیز در اندیشه گلزنی مقابل گل گهر است. در کنار او، شاهد حضور گوستاوو بلانکو در خط حمله خواهیم بود و امید استقلالی‌ها به ساق‌های این دو بازیکن است.

2017710

ترکیب استقلال برابر گل گهر: 
سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

نظر شما