شناسهٔ خبر: 67360196 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

زوج استقلالی - پرسپولیسی در تیم سابق فرهاد مجیدی؟

آقای گل فوتبال ایران در 2 فصل اخیر در مسیر جدایی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی قرار گرفته و احتمالاً به لیگ برتر امارات کوچ می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه‌های اماراتی در حال خبر ارائه پیشنهاد باشگاه اتحاد کلبا به شهریار مغانلو را منتشر کرده‌اند که پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد این موضوع صحت دارد. مغانلو هر چند یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد اما قرارداد او به صورت مشروط است و در صورت دریافت پیشنهاد خارجی، شهریار مغانلو می‌تواند بند فسخ خود را فعال کند که گفته می‌شود باتوجه به پیشنهاد مطرح‌شده از سوی تیم اتحاد کلبا، شهریار مغانلو در سودای آن است که این بند را فعال کند.

اتحاد کلبا فصل موفقی را پشت سر نگذاشت و نتوانست در جمع مدعیان فوتبال باشگاهی امارات باشد اما با این وجود، عملکرد مهدی قایدی خیره‌کننده بود و او توانست جزو 5 بازیکن برتر فصل اخیر لیگ برتر امارات باشد. همین مسئله باعث شده تا مدیران باشگاه اتحاد کلبا به دنبال دائمی‌کردن قرارداد مهدی قایدی باشند و در این مسیر آن‌ها باید بتوانند رضایت مسئولان باشگاه شباب‌الاهلی امارات را جلب کنند که گفته می‌شود رایزنی‌های اولیه انجام شده است.

شباب‌الاهلی برای صدور رضایت‌نامه قایدی خواهان 3.5 میلیون دلار است که مسئولان باشگاه اتحاد کلبا در حال رایزنی برای کاهش رقم رضایت‌نامه ستاره ایرانی هستند. کلبایی‌ها امیدوارند که مذاکرات‌شان با شباب‌الاهلی، فرجام مثبتی داشته باشد و باتوجه به چراغ سبز مهدی قایدی، بتوانند قرارداد او با تیم‌شان را دائمی کنند و از سوی دیگر، پروژه جذب شهریار مغانلو هم به سرانجام برسانند تا با خرید قطعی 2 ستاره ایرانی، ترکیب تیم‌شان را در فاز تهاجمی تقویت نمایند.

257 251

نظر شما