شناسهٔ خبر: 67360143 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

یورو 2024؛

فران تورس: می‌خواهم کار را برای سرمربی اسپانیا سخت کنم!

فران تورس، مهاجم تیم ملی اسپانیا و بهترین بازیکن دیدار با کرواسی اعلام کرد که می‌خواهد تصمیم‌گیری را برای سرمربی اسپانیا سخت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امشب تیم ملی اسپانیا در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف آلبانی رفت. اسپانیا که صعودش را به مرحله بعدش مسجل کرده بود، در این بازی هم توانست با تک گل فران تورس به پیروزی 1-0 برسد.

فران تورس، مهاجم اسپانیا و بهترین بازیکن زمین در بازی مقابل آلبانی، در مصاحبه‌ای بعد از بازی گفت: ما در مسیر درستی قرار داریم و به طور فوق‌العاده‌ای بازی می‌کنیم. ما یک خانواده صمیمی هستیم. نکته قوت این تیم این است که همه برای بازی در ترکیب اصلی آماده هستند.

تورس در ادامه صحبت‌های خود افزود: بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی به زمین می‌آیند هم بسیار مهم هستند، زیرا بسیاری از گل‌ها در دقایق پایانی بازی‌ها به ثمر می‌رسد. من می‌خواهم کار را برای مربی در انتخاب ترکیب اصلی دشوار کنم.

مهاجم اسپانیا در مورد افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش گفت: وقتی پیراهن اسپانیا را می‌پوشم، احساس می‌کنم برای همه، خانواده‌ام و کسانی که از من حمایت می‌کنند بازی می‌کنم. پوشیدن این پیراهن برای من مایه افتخار است.

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که اسپانیا با نتیجه 1-0 مقابل آلبانی به پیروزی رسید و با 9 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه B به مرحله حذفی یورو 2024 صعود کرد.

شاگردان  لوئیس دلا فوئنته در مرحله گروهی این رقابت‌ها، ابتدا کرواسی را شکست دادند، سپس ایتالیا را مغلوب کردند و در نهایت در سومین بازی خود مقابل آلبانی نیز به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما