شناسهٔ خبر: 66895046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برپایی آیین هفتمین روز شهادت شهدای خدمت در قائم شهر

در هفتمین روز شهادت رییس جمهور و دیگر همراهان در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر از مجاهدت‌های خستگی ناپذیر شهدای خدمت تجلیل و تکریم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مسئول تعلیم وتربیت سپاه کربلا مازندران در این آئین، مردمی بودن، ساده زیستی، ولایت مداری، ایثار و فداکاری و خدمت رسانی مستمر به ملت را از ویژگی‌های بارز شهید جمهور برشمرد و گفت به شهادت رهبر معظم انقلاب، آیت الله رئیسی و همراهانش در حال خدمت رسانی به مردم به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام جاسم آقایی، تصریح کرد: حضور وارسال پیام‌های رهبران و دولت‌ها، شخصیت‌های سیاسی و تجلیل مجامع و محافل سازمان‌های بین المللی درپی شهادت آیت الله رئیسی ودیگرشهدای خدمت را نشانه حقانیت و عزت و عظمت ایران اسلامی در جهان دانست چرا که رئیس جمهور شهید کاری کرد که عزت ملی ایران مقتدربه چشم جهانیان آمد.

وی، افزود: اصلاح و تحول اقتصادی، ارتقاء و اقتدار امنیت ملی و توسعه و گسترش روابط با کشور‌های منطقه و جهان  از مشخصات بارز سیاست‌های موفق داخلی و خارجی دولت خدمت شهید رئیسی است، که با پیروی از مکتب اهل بیت و آرمان‌های روح الله و پیروی از فرامین رهبری روی تازه‌ای به کالبد جهان دمید.

حجت الاسلام آقایی با اشاره به وظیفه مهم نمایندگان مجلس در دو حوزه قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم با عبرت گرفتن از تاریخ انقلاب به فردی بعد از شهادت دولت خدمت آیت الله رئیسی رای دهند که معتقد و عامل به آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری و شهدا و ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

نظر شما