شناسهٔ خبر: 66835497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیین بزرگداشت خادم الرضا (ع) شهید جمهور در بابلسر

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور : اخلاص، پشتکار، خستگی ناپذیری، قانون مداری و ولایت مداری از مهمترین ویژگی‌های شهید جمهور، این روحانی مبارز و انقلابی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مراسم بزرگداشت خادم الرضا(ع) شهید جمهور، آیت الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی کشور و حضور پرشور مردمی در مصلی جمعه بابلسر برگزار شد.

معاون رئیس جمهور در آیین بزرگداشت آیت الله رئیسی در بابلسر این ضایعه بزرگ را به ملت ایران تسلیت گفت و افزود: اخلاص، پشتکار، پرکاری، خستگی ناپذیری، قانون مداری و ولایت مداری از مهمترین ویژگی‌های این روحانی مبارز و انقلابی بود.

 اسلامی با اشاره به پیام تسلیت و سخنان رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ یک از عناصر مهم زیر آسمان را از دست داده ایم که در پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب نیز ۱۲ خصوصیت و ویژگی‌های شهید جمهور بیان شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور ترویج حل مسائل و تاکید بر ممنوعیت ترک فعل در دستگاه‌های مختلف را از مواردی دانست که شهید آیت الله رئیسی بدان تاکید داشتند.

اسلامی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی برای حل مشکلات مردم شب و روز نداشت گفت: با توجه به شناختی که بنده از گذشته تا الان از ایشان داشتم، در هر زمانی و در هر پستی که بودند تمام دغدغه شان حل مشکلات مردم بوده و استراحت برایشان معنا نداشته است.

<div id="video-display-embed-code_11150207"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4242923/11150207?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما