شناسهٔ خبر: 66879037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس جمهور شهید همواره به فکر مردم و آبادانی کشور بود

نماینده اسبق ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع مردم دودانگه گفت: آیه الله رئیسی با دور اندیشی خود همواره بفکر مردم و آبادانی کشور بود

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آزاده دوران دفاع مقدس و نماینده اسبق ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و هیئت همراه در بخش دودانگه ساری گفت: اخلاص در عمل، استقامت و پایداری در انجام وظائف، دلدادگی و اطلاعت از ولی فقیه و رسیدگی به درد مردم و مستضعفین با برخورداری از این درد، بارزترین ویژگی آیت الله رئیسی بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی صباغ آماده سازی فضا برای ظهور حضرت حجت بن الحسن عسگری عج را از رموز بقا و جاودانگی شهید مظلوم آیت الله رئیسی برشمرد.

آزاده دفاع مقدس با اشاره به اهتمام شهید رئیسی طی سه سال اخیر ریاست جمهوری در مهیا سازی زیر بنای اقتصادی و معیشتی ویران شده میهن به دست دولت‌های گذشته گفت: در حالیکه رئیس جمهور مردمی در حال مقاوم سازی و آماده کردن زیر بنای اقتصادی برای رفاه و معیشت مردم بود، عده‌ای مغرضانه در صدد جلوه نمایی ناکارآمدی وی با سوق دادن ذهن مردم به دنبال قیمت گوجه فرنگی بودند.

نماینده اسبق ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی با دور اندیشی خود همواره بفکر مردم و آبادانی کشور بود افزود: با آماده سازی زیر بنای اقتصادی کشور توسط رئیس جمهور مظلوم و شهید، خانه‌های بیشماری برای درخشش میهن آباد می‌شد.

حجه الاسلام والمسلمین صباغ خطاب به ملت شریف و عزیز میهن اسلامی گفت: با مشارکت حداکثری و حضور در صحنه انتخابات و انتخاب فردی با خصایص آیت الله شهید رئیسی، نگذارید روش و منش، اطاعت پذیری از ولایت و دلدادگی عملی به مردم به فراموشی سپرده شود.

نظر شما