شناسهٔ خبر: 67010954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور گسترده در انتخاب مهم‌ترین وظیفه ملت در پایبندی به نظام

فرماندار قائم شهر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری حضور گسترده مردم و انتخاب درست را مهم‌ترین وظیفه ملت در پایبندی به نظام و شعار‌های اصیل انقلاب دانست.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، فرماندار قائم شهر در آئین بزرگداشت شهدای قیام پانزده خرداد و یادواره شهدای روستای اسکندرکلا این شهرستان، پیروزی انقلاب اسلامی و برپایی و استقرار نظام جمهوری اسلامی را تحقق وعده الهی دانست که با رهبری امام خمینی (ره) بعد از گذشت  ۱۴۰۰ سال از حکومت اسلامی صدر اسلام در ایران بنیان گذاری شد.

جواد مولایی با اشاره به هجمه گسترده بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ‌های شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی، تهاجم و نوک حمله بیگانگان به ولایت فقیه را نشانه نقش محوری و با اهمیت رهبری در حفظ وتداوم انقلاب اسلامی نام برد که در امتداد رهبری امام راحل توسط آیت الله خامنه‌ای، ایران اسلامی امروز به قله‌های فتح و پیروزی نهایی نزدیک شده است.

وی تفکر ضد غربی و ضد شرقی و پیروزی امام راحل برابر لیبرالیسم و کمونیسم با ارائه مشق مقاومت را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی در جهان معاصر دانست که امروزبا اقتدار وصلابت در کشور‌های منطقه به عنوان محور مقاومت شکل گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر، تحولات سیاسی جهان را متاثر از صدور انقلاب اسلامی دانست که دانشگاه‌های غربی در آمریکا و اروپا با دریافت پیام حقانیت جمهوری اسلامی از سوی مقام معظم رهبری علیه دولت‌های استکباری و رژیم صهونیستی و در دفاع از فلسطین و غزه مظلوم به پاخاستند.

وی آیت الله رئیسی شهید جمهور را انقلابی‌ترین مسئول اجرایی کشور نام برد که در جبهه خدمت و در خدمت گزاری به مردم در لباس خدمت، خود و همراهانش جانشان را تقدیم ملت کردند.

فرماندار قائم شهر، ولایت فقیه را خورشید بدون غروب انقلاب اسلامی نام برد که در سخت‌ترین شرایط و بحران‌ها، کشتی انقلاب را در دریای پرتلاطم حوادث به ساحل آرام می‌رساند و ملت و مسئولان همواره باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشند.

مولایی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری حضور گسترده مردم و انتخاب درست را مهم‌ترین وظیفه ملت در پایبندی به نظام و شعار‌های اصیل انقلاب دانست و افزود: در این انتخابات باید به فردی رای دهیم که در تحقق شعار‌های اصیل انقلاب ادامه دهنده راه شهید جمهور آیت الله رئیسی باشد.

در این مراسم که علی کشوری نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی و خانواده‌های شهدا و آحاد مردم حضورداشتند سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل و نیز از مقام شهدای روستای اسکندر کلا قائم شهر تجلیل و تکریم شد.

نظر شما