شناسهٔ خبر: 66968881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در سپاه کربلا

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:شهادت شهدای خدمت نشان داد که ایران زنده است، جامعه‌ای که مثل حضرت امام (ره) را تولید کنند مولد اندیشه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آیت الله محمدی لائینی:در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در سپاه کربلا گفت: گاهی فکر می‌کنم که اگر آیت الله رئیسی در جریان خدمت، شهید نمی‌شد کسی چه می‌دانست که چه‌کار‌ها کرد! همچون حکمت شهادت حضرت علی (ع) در مسجد تا فهمیده شود که علی (ع) خانه‌زاد خدا و مسجد است.

وی تصریح کرد:تبلیغات امروز دشمنان، مانند جریان ساحری دوران فرعون است، با این جریان امروز جوانانی که راه را درست رفتند بزرگترین جهاد را می‌کنند.

آیت الله لائینی تاکید کرد: مثل رئیسی بودن مهم است، همچون امثال عمار‌ها که به فرموده امیرالمومنان (ع) مهم بودند.و شهدای خدمت نشان داد که ایران زنده است، جامعه‌ای که مثل حضرت امام (ره) را تولید کنند مولد و اگر نتواند چنین اشخاصی را تولید کند عقیم است.

وی افزود: امام معرکه کرد، دشمن در اتاق فکر خودش به عظمت‌آفرینی توسط امام و خلق انقلاب اعتراف دارد، این شعله به تدریج تمام جریان استکبار را در خود فرو می‌برد.

آیت الله لائینی گفت: در نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی، ایشان فرمودند شما اکنون در جای درستی از تاریخ ایستاده‌اید و بخشی از جبهه مقاومت را تشکیل داده‌اید.

وی تصریح کرد: امروز اینجا آمریکا جایگاهی ندارد، اینها مدیون انقلاب اسلامی بوده و آینده از آن انقلاب اسلامی است، حال کاری نداریم از برخی ناکارآمدی‌های ادارات و داخلی گلایه داریم.

آیت الله لائینی گفت: وظیفه بزرگمان جهاد انتخاباتی با حضور در انتخابات هشت تیر است که باید به مثل رئیسی رای بدهیم تا کمی مصیبت‌ها التیام پیدا کند.

نظر شما